Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nabster schreef:Je moest toch opnieuw laten zetten? Ik snap niet dat je ze nog zo lang hebt laten zitten.
Je hebt ze toch hopelijk niet bij zo'n meukzaak laten zetten? Met al die kleurige Chinazooi?
Ga naar een piercer, zoals je nu al tig keer is aangeraden. Je hebt het over de oren van je kind. Verdiep je eens in het principe van piercer.
Lynn_Nikita schreef:AaronYve schreef:Heh bah Do wat vervelend voor haar!
Was het bij B...y's?
Nee op hamstraat. L.cardie. die wat jij noemt wilde ik eerst heen maar was lastiger met parkeren
Fair schreef:Ik heb mijn oorbellen ook laten schieten toen ik klein was. Gewoon nee. Ik kan geen oorbellen dragen zonder enorm veel pijn en ontstekingen en ik heb voor altijd een soort 'balletje' in mijn oor bij de gaatjes. Je ziet ze best duidelijk en dichtgroeien willen ze niet meer. Iedereen denkt dat het wel mee valt want mensen in zo'n zaak weten vast wel wat ze doen. Nou nee, echt niet.90% kans dat je dochter wel gevoelige oren heeft en dat ze voor de rest van haar leven gaatjes heeft waar ze niets mee kan en die gaan ontsteken als ze er wel oorbellen in doet.
Piercen gaat super snel. Aftekenen, naald erdoorheen, sieraad er in. Ik denk dat het max 30 seconden duurt.
Piercers zijn een stuk beter in de nauwkeurigheid van het plaatsen. Daarbij zorgt het piercen voor een betere genezing aangezien er huid wordt 'weggehaald' ipv doorgeschoten. Ook heeft een piercer veel meer kennis van de nazorg. Dus als je je dochter blij wilt maken met een paar mooie gaatjes zou ik een goede piercer in de buurt opzoeken.