oorbelgaatje scheef geprikt bij dochtertje, opnieuw?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 13:53

Bij mij waren ze ook scheef, moest ze toen van mijn moeder dicht laten groeien, daarna mocht ik kiezen of nog een keer of niet meer. Ik heb het nog eens laten doen en de oude gaatjes zie je echt niet meer, heel blij met de keus van mijn moeder toen, zelf had ik ze waarschijnlijk laten zitten omdat ik niet meer wilde.
Zou alleen niet bij dezelfde terug gaan, wel daar geld terug eisen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-19 18:35

Ik ben gebeld door de zaak. Ze willen zondag opnieuw schieten aangezien de bedrijfsleidster er dan is en zij het zelf wilt doen maar dan moest ik het er nu uithalen zodat het dicht kon groeien.
Gevraagd of er iets van compensatie mogelijk was aangezien wij allereerst een stuk ( 15 km) moeten rijden en betaald moeten parkeren maar het ergste vind ik dat mijn dochter opnieuw in spanning zit en weer pijn heeft.
Nou nee, ze deden het al kosteloos opnieuw schieten, ik hoefde niet opnieuw te betalen _/-\o_ _/-\o_ 8)7 8)7 .
eehmmm :? jullie hebben het ook verkeerd gedaan, dan is kosteloos oplossen het minste wat je kan doen zei ik nog.

Geld terug of een deel terug deden ze niet, een foutje maken was menselijk vond ze. Toen ik aangaf dat het wel netjes zou zijn om voor mijn part een niet te duur ringetje cadeau te geven aan haar zei ze, ja wij kijken zondag wel. daar kon zij geen beloftes over doen. Gezegd dat als ik ze nu eruit haal en ze zondag besluiten niks te compenseren maar dat ik dan wel al het oorbelletje eruit gehaald heb en dus niet anders kan dan opnieuw te laten schieten, ging ze het overleggen en zou ze terugbellen.
Kort daarna werd ik gebeld, ja ze kon een haarbandje uitzoeken maar dat was echt een uitzonderlijke situatie waar ik erg blij mee moest zijn want dat was echt niet de gebruikelijke manier.

waardeloze service dus. Bij het douchen en afdrogen is er net 1 uitgevallen dus ik heb besloten om ze beide eruit te halen en ergens anders te laten herplaatsen. keuze was al gemaakt door het missende oorbelete, niet omdat de zaak mij zo goed tegenmoet komt.

belabberde service in elk geval

Storm

Re: oorbelgaatje scheef geprikt bij dochtertje, opnieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 18:43

Wat fout zeg. Ik zou mooi een slechte recentie op Facebook schrijven op hun pagina.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 18:56

Storm schreef:
Wat fout zeg. Ik zou mooi een slechte recentie op Facebook schrijven op hun pagina.

Normaal ben ik daar niet zo van maar in dit geval, doen!!

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 23:28

bigone schreef:
Storm schreef:

Normaal ben ik daar niet zo van maar in dit geval, doen!!

Wel met die foto's er bij.
Dacht eerst dat het wel mee zou vallen tot ik die foto's zag :oo

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 23:30

Wat een kl*te service zeg... Nooit meer heen gaan :o

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 11:17

Heh bah Do wat vervelend voor haar!
Was het bij B...y's?

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 11:45

Je moest toch opnieuw laten zetten? Ik snap niet dat je ze nog zo lang hebt laten zitten.
Je hebt ze toch hopelijk niet bij zo'n meukzaak laten zetten? Met al die kleurige Chinazooi?

Ga naar een piercer, zoals je nu al tig keer is aangeraden. Je hebt het over de oren van je kind. Verdiep je eens in het principe van piercer.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 11:56

Goed dat ze eruit zijn en waardeloze service, ging het sowieso niet gedaan hebben. Als ze ze alsnog opnieuw wil naar een piercing shop gaan. Als het goed is zitten ze er voor het leven lang in, is dan wel zo fijn dat ze echt prachtig zitten. Zusje heeft ook de fase gehad dat ze er wou, is gelukkig voorbij gegaan heb mijn eigen eigenlijk nooit meer in en ze groeien ook niet meer dicht.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-19 12:14

AaronYve schreef:
Was het bij B...y's?

Nee op hamstraat. L.cardie. die wat jij noemt wilde ik eerst heen maar was lastiger met parkeren

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-19 12:16

Nabster schreef:
Je moest toch opnieuw laten zetten? Ik snap niet dat je ze nog zo lang hebt laten zitten.
Je hebt ze toch hopelijk niet bij zo'n meukzaak laten zetten? Met al die kleurige Chinazooi?

Ga naar een piercer, zoals je nu al tig keer is aangeraden. Je hebt het over de oren van je kind. Verdiep je eens in het principe van piercer.

Zij wilde zelfs absoluut niet en ik trek ze er niet uit als zij niet wil. Hebben er 4 dagen ingezeten nu

Ik zal kijken of hier Piercers in de buurt liggen. Gaat dat net zo snel dan bij het schieten? Ik ken echt niemand die oorbellen laat zetten bij een piercer iedereen laat het schieten. Net op kvw gevraagd aan andere ouders dus zo vreemd is het niet dat ik het bij een juwelier liet doen.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 12:28

Lynn_Nikita schreef:
AaronYve schreef:
Was het bij B...y's?

Nee op hamstraat. L.cardie. die wat jij noemt wilde ik eerst heen maar was lastiger met parkeren

Ah ok, ik heb ze vroegah bij B laten schieten als klein kind vandaar. :D
Ik vind het ook niet vreemd wist ook niet beter dan dit.

Op de Bergstraat zit/zat een piercer

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 12:29

Ik heb mijn oorbellen ook laten schieten toen ik klein was. Gewoon nee. Ik kan geen oorbellen dragen zonder enorm veel pijn en ontstekingen en ik heb voor altijd een soort 'balletje' in mijn oor bij de gaatjes. Je ziet ze best duidelijk en dichtgroeien willen ze niet meer. Iedereen denkt dat het wel mee valt want mensen in zo'n zaak weten vast wel wat ze doen. Nou nee, echt niet. :') 90% kans dat je dochter wel gevoelige oren heeft en dat ze voor de rest van haar leven gaatjes heeft waar ze niets mee kan en die gaan ontsteken als ze er wel oorbellen in doet.

Piercen gaat super snel. Aftekenen, naald erdoorheen, sieraad er in. Ik denk dat het max 30 seconden duurt.

Piercers zijn een stuk beter in de nauwkeurigheid van het plaatsen. Daarbij zorgt het piercen voor een betere genezing aangezien er huid wordt 'weggehaald' ipv doorgeschoten. Ook heeft een piercer veel meer kennis van de nazorg. Dus als je je dochter blij wilt maken met een paar mooie gaatjes zou ik een goede piercer in de buurt opzoeken. :j

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 12:36

Oh wat rot! En wat een superslechte service!

Let wel op bij piercers, want de meeste piercen absoluut niet onder de 12 jaar. Al is dat met oorbelgaatjes misschien anders, dat weet ik niet. Zou in elk geval eerst even bellen voor je erheen gaat om teleurstelling te voorkomen!

Piercen is wel veel veiliger dan schieten. Piercen wordt met de hand gedaan, dus dat kan eigenlijk niet scheef gaan. Met zo'n machine is het toch een beetje gokken waar de naald er doorheen prikt.

Ook is een piercing-oorbel veeel fijner dan zo'n zweerknopje bij de juwelier. Piercings prikken niet achter je oor en vallen meestal ook niet zomaar uit :)

Ik wens jullie veel succes en hoop dat je lieve dochter snel twee nieuwe gaatjes kan laten zetten!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 12:44

Fair schreef:
Ik heb mijn oorbellen ook laten schieten toen ik klein was. Gewoon nee. Ik kan geen oorbellen dragen zonder enorm veel pijn en ontstekingen en ik heb voor altijd een soort 'balletje' in mijn oor bij de gaatjes. Je ziet ze best duidelijk en dichtgroeien willen ze niet meer. Iedereen denkt dat het wel mee valt want mensen in zo'n zaak weten vast wel wat ze doen. Nou nee, echt niet. :') 90% kans dat je dochter wel gevoelige oren heeft en dat ze voor de rest van haar leven gaatjes heeft waar ze niets mee kan en die gaan ontsteken als ze er wel oorbellen in doet.

Piercen gaat super snel. Aftekenen, naald erdoorheen, sieraad er in. Ik denk dat het max 30 seconden duurt.

Piercers zijn een stuk beter in de nauwkeurigheid van het plaatsen. Daarbij zorgt het piercen voor een betere genezing aangezien er huid wordt 'weggehaald' ipv doorgeschoten. Ook heeft een piercer veel meer kennis van de nazorg. Dus als je je dochter blij wilt maken met een paar mooie gaatjes zou ik een goede piercer in de buurt opzoeken. :j

Voel je absoluut niet schuldig hoor dat je naar een juwelier bent geweest ipv piercer :). Vroeger ging inderdaad 'iedereen' naar de juwelier en het is dat ik nu meer gaatjes in mijn oren heb, dat ik bekend ben geraakt met de piercer en door ervaring nu inderdaad daar mijn voorkeur ook naar uit zal gaan. Echter zijn de gaatjes in mijn oorlel (2 aan beide kanten) gewoon geschoten bij de juwelier en heb ik hier nooit problemen mee gehad. Jullie hebben gewoon pech gehad. Al wordt er tegenwoordig wel steeds makkelijker mee om gegaan. Toevallig schieten ze sinds kort ook gaatjes bij een kledingwinkel bij ons in het dorp, dat personeel heeft geloof ik enkel een cursus gevolgd van een paar uurtjes.