Nijmeegse 4 Daagse 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ga je meedoen ?

Ja :D
15 (18%)
Nee ben je gek
66 (81%)

Totaal aantal stemmen: 81

Danseresje

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 22:53

Ga mijn plan toch maar doorzetten. Ook omdat ik nog naar fysio moet een mijn fiets niet op tijd genoeg bijgeladen zal zijn tussen psycholoog en fysio in. Daar had ik dan weer niet over nagedacht toen psycholoog vanochtend belde :')

Heel leuk trouwens, heb bij mijn tas een proefverpakking elektrolyten tabletten gehad. Had daar al naar zitten kijken. Kan ik ze mooi uitproberen. Er kan ook nog een los flesje tussen die zij bandjes, dus ideaal voor dat soort dingen.....

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 23:52

Handig dat je daarvoor nog een extra flesje mee kan nemen. Zit er ook echt zo’n “netje” waar je hem in kan laten zakken? Die tas word alsmaar handiger! ;)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 08:14

Nee, er zit geen netje, maar ga iets knutselen denk ik.... Zodat fles er niet uit kan zakken.
Ben wel echt helemaal happy er mee. Heb nu anderhalf uur gelopen en elke zoveel tijd even twee slokjes..... Zo fijn <3

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 10:45

Danseresje schreef:
Nee, er zit geen netje, maar ga iets knutselen denk ik.... Zodat fles er niet uit kan zakken.
Ben wel echt helemaal happy er mee. Heb nu anderhalf uur gelopen en elke zoveel tijd even twee slokjes..... Zo fijn <3

Klinkt ideaal! En idd iets dat ie niet kan vallen is zo geknutseld.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 11:20

15,5km. Net thuis. Terugweg was wel pittig, want weinig schaduw. Wel twee waterpunten, dus daar mijn koeldoekje nat gemaakt en zelf ook half gedoucht :Y)
Nu zie ik er ook uit alsof ik onder de douche vandaan kom..... Alle poriën staan open en het water gutst eruit....

Wel in het volgende dorp spulletjes kunnen kopen voor knutselwerk, daarom dus iets later daar vertrokken..... Maar goed!

Elastiek in meerdere kleuren: blauw, roze (gaat lekker vloeken met de tas _O- ), felgroene en multi kleur..... Ben echt al aan de voorbereiding bezig >;) :):)

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 11:55

Super leuk nu al die voorbereidingen!!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 12:10

maylotje schreef:

Ja toch?
Mijn voet is echter ook al aan het voorbereiden :') beginnende blaar onder bal van mijn voet...... En dat met vijftien kilometer -O-

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 12:11

Danseresje schreef:
maylotje schreef:

Ja toch?
Mijn voet is echter ook al aan het voorbereiden :') beginnende blaar onder bal van mijn voet...... En dat met vijftien kilometer -O-

Oh bah. Hopelijk alleen een opstart blaar en later niks meer

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 12:43

Ik hoop het. Deze plek heb ik soms wel, soms geen last van. Hoop dat ik weer naar geen last kan, want die tape is nou ook niet zo denderend voor je sokken :n

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 13:49

Nee tape is niet altijd goed voor je sokken maar vond het wel gaan met genoeg talkpoeder. Maar moet zeggen dat tape wel goed werkte onder mn voet.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 13:52

Bij mij ook hoor.... Maar ondanks talkpoeder blijft het toch aan mijn sok hangen bij verwijderen....

Mijn plaat vindt de zon en warmte niet fijn..... Moest naar de fysio. Auto nu geen optie, word ik echt gesmoord met alleen ARKO..... Dus half uurtje op de fiets..... Laatste stukje ging het gewoon pijn doen op één plek.....

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 15:44

Petje af Danseresje, wandelen met deze hitte.. Fijn dat de heuptas goed bevalt!

Heb mijn teenstukjes al direct meegekregen van de podotherapeut. Die kleien ze ter plekke in elkaar! :D Had ik niet gedacht. Nu maar hopen dat het op de lange afstanden gaat werken. Zooltjes zijn volgende week klaar. Het worden sportzolen voor wandelen en hardlopen. Als ik nieuwe schoenen koop, zal hij ze misschien weer wat smaller moeten maken.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 15:51

Tja.... Vanmiddag wezen fietsen...... Anders word ik levend gesmoord in mijn autootje zonder airco..... Moet toch naar psycholoog en fysio.
Had nu ook maar mijn tas mee, heel fijn, kon ik onderweg toch drinken.

Zit nu in de schaduw, er is een windje en heb mijn voeten in een teil water gezet. Ga niets meer doen vandaag..... Behalve dan de oefeningen van de fysio 8)7

Grappig is dat hè, dat ze dat ter plekke maken. Bij mij stond ze toen wel gek te kijken..... Zoiets met die reden had ze nog niet eerder gemaakt.
Voor welk deel heb jij het?
Wel opbouwen..... Je merkt het snel genoeg als het niet lekker zit.

Ik had het voor mijn kleine teen. Eerste was te dik tussen mijn tenen in, tweede wel goed. Alleen als ik na een wandeling mijn schoenen uit deed, kreeg mijn kleine teen en blaar aan de punt..... Alsof ie met een vacuümpomp ter wereld was gekomen..... En pijnlijk :oo ! Ook kreeg ik ineens een blaar onder aan de teen ernaast. Dus voorlopig ga ik weer aan de slag met de wandelwol. Vanavond nieuwe verpakking halen.....crap..... Dan moet ik dus toch nog iets doen >;) ...

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 16:11

Pf ja ik ken het, hier ook een auto zonder airco.. Vreselijk. :P Nog 1 dag en dan zakt de hitte als het goed is weer een beetje. Was toch wel ellende geweest als we deze hitte vorige week met de 4daagse hadden gehad..

Dan heb ik ze denk ik voor hetzelfde als jij. Mijn kleine tenen kruipen onder de rest, waardoor ik blaren op de kleine tenen krijg. Met teensokken en wandelwol ging het goed vorige week. Nadeel vind ik dat ik er best lang mee bezig ben om dat allemaal op z'n plek te krijgen, + soms heb ik 's avonds tintelende tenen. :=

Ja opbouwen las ik inderdaad ook al. We gaan het gewoon proberen. Ben wel benieuwd wat voor rekening ik ervoor thuis ga krijgen. :+ Oei, het is dus niet altijd een wondermiddel.. Achja, valt te proberen! Kun je de wandelwol ook bij een pedicure oid kopen (daar haal ik het altijd)?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 16:39

Ik ben heel blij voor alle wandelaars dat de vierdaagse vorige week was.
Maar maak me al wel zorgen. Als mijn plaat inderdaad reageert op warmte/zon.... Hoe ga ik dat dan doen :oo ???

Ik heb dat dus alleen mijn rechter kleine teen. Heb dat dus ook al van alles mee geprobeerd en wandelwol is vooralsnog de beste oplossing voor mij. Teensokken wil ik wel proberen, maar vind de maten lastig. 37-40 of 41 zelfs.... Kom ik aan met mijn net 37..... _O-

Ik kon dus terug toen het niet goed bleek en van de tweede heb ik nooit een rekening gehad <<)

Ik ga wandelwol hier vanavond bij pedicure op het dorp halen. Op de website van wandelwol staan verkooppunten.... En hier ophalen is goedkoper dan laten opsturen.
Ga ook eens kijken of ik gebruikte plukjes kan uitkammen en opnieuw kan gebruiken. Vandaag wel gedaan met een niet zo toegetakeld stukje..... Want mijn voorraad is helemaal op.....

Deed jij het met die teensokken dan buiten je sok? Anders lijkt het me helemaal lastig. Alleen dan ook lastig met schoen aantrekken.... Hier zorgt sok voor enige fixatie bij aantrekken schoen....

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-19 21:09

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 21:32

Dat denk ik ook AF, ze zullen geen risco willen lopen met 2006 als voorbeeld.

Jee Danseresje,best wel een pittige wandeling zo met dit weer. Ik doe je het niet na, moest net nog naar een vriendin om de kat te verzorgen, een loopje van 900 mtr, zweet stond op mn rug toen ik weer thuis was. :+

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 21:37

marloe schreef:
Heb mijn teenstukjes al direct meegekregen van de podotherapeut. Die kleien ze ter plekke in elkaar! :D Had ik niet gedacht. Nu maar hopen dat het op de lange afstanden gaat werken. Zooltjes zijn volgende week klaar. Het worden sportzolen voor wandelen en hardlopen. Als ik nieuwe schoenen koop, zal hij ze misschien weer wat smaller moeten maken.

Zo dat is snel Marlou, dat zou ik ook niet gedacht hebben dat je de teenstukjes gelijk mee zou krijgen. Hopelijk doen ze hun werk, ik ben benieuwd :)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 21:47

Kobus17 schreef:
Dat denk ik ook AF, ze zullen geen risco willen lopen met 2006 als voorbeeld.

Jee Danseresje,best wel een pittige wandeling zo met dit weer. Ik doe je het niet na, moest net nog naar een vriendin om de kat te verzorgen, een loopje van 900 mtr, zweet stond op mn rug toen ik weer thuis was. :+

Had wel mijn OV kaart mee, maar vond dat het nog kon. Wetende dat enkele reis 7,5km was. Maar had niet veel later moeten zijn.
Fietstocht vond ik erger...... Daar gelukkig ook mijn heuptas bij meegenomen zodat ik onderweg ook kon drinken....

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 21:56

Moet die plaat trouwens blijven zitten? Of wordt deze tzt er weer uitgehaald? Kan me wel indenken dat dat iets is waar je je zorgen om maakt, aangezien het nu wel extreem warm is, maar zelfs als het bijv 26 graden is heb je het met wandelen toch al gauw warmer.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 22:56

Zolang ik geen last heb van die plaat, willen ze dat die blijft zitten. Maar de optie eruit is sowieso pas bespreekbaar als beide delen goed aan elkaar gegroeid zijn en daar rekenen ze minimaal een jaar voor. Afgelopen dinsdag was een half jaar.....

Ja, weer niet of het echt kan, maar acupuncturiste waarschuwde er dinsdag voor en het voelde vanmiddag echt pijnlijk op één specifiek punt, zonder dat ik iets geks deed.... Toch maar eens uitzoeken

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-19 23:04

Goh wat duurd dat lang

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 23:07

Heel lang! Maar laatste foto, half mei, was er nog niets aan botgroei te zien -O- . Ik hoop maar dat de foto half augustus beter is

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 23:13

Dat is balen,zeg! -O-
Hopelijk is er wel verbetering te zien.
En wat als de botgroei er niet is? Kan je dan bijvoorbeeld medicijnen krijgen omdat te stimuleren?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 23:17

Heb het wel een keer opgezocht, maar kan het nu niet reproduceren..... Hou je van me tegoed....