Ik snap echt even niet waarom je zo moeilijk doet voor iets wat makkelijk opgelost kan worden.
Zeker omdat t een kadotje is en je t gok ik erg leuk zal staan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Trui schreef:sorry maar wat snappen jullie niet aan dat ik écht niet komende dagen naar een piercer/juwelier kan :’)
Trui schreef:sorry maar wat snappen jullie niet aan dat ik écht niet komende dagen naar een piercer/juwelier kan :’)
superpony schreef:Trui schreef:sorry maar wat snappen jullie niet aan dat ik écht niet komende dagen naar een piercer/juwelier kan :’)
Kunnen of willen.......Als je een ontsteking krijgt of erger, zal je wel ergens heen moeten. Nu ergens heen gaan, kan je dat voorkomen.
Je wil niet geholpen worden. Domme actie geweest. Bokt kan je dingen vragen en ervaringen delen, maar jr probleem gaat niet weg als je niks doet.
En zoals gezegd hebben tattoo shops vaak andere openingstijden.
superpony schreef:En met dit warme weer gaat je lichaam sowieso reageren, dus is het niet handig.
Je klinkt jong, wat zeggen je ouders?? Ik zou mn kind ook even oppakken en ergens mee naartoe nemen, ongeacht leeftijd. Afwachten tot het erger wordt, is ook niks.
Ik zie je reactie, Overal zitten piercing shops. Je zal iets moeten. Of naar een shop of wachten en naar de dokter. Je krijgt sowieso problemen hiermee.
Trui schreef:geld is het probleem niet. ze hebben hier een pensionstal/ boerderij te runnen. die hebben al te weinig tijd om boodschappen te doen dus laten alles komen :’)
maar nogmaals, ik ga zaterdag naar de winkel. Kan ik tot die tijd mijn oorbellen uit m’n eerste gaatje erin doen? dus geen zweerknopjes maar wel groter dus die kunnen er niet in komen ‘s nachts