Denorex Rx shampoo.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sanet

Re: Denorex Rx shampoo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 15:30

Ja, dat is mijn ervaring ook. Hoe meer je het weg smeert aan de ene kant, hoe erger het aan de andere kant weer terug komt.
Ik merk bijvoorbeeld dat bepaalde voeding echt een trigger is. Chocolade bijvoorbeeld echt heel slecht voor mij. Stress is ook echt een oorzaak dat het heel snel heel veel erger wordt.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-19 15:48

Ik ga nu een doorverwijzing vragen voor de Mauritskliniek in Nijmegen.Voor een second opinion.Met de vlekken op haar lichaam gaat het heel goed.Alleen de hoofdhuid niet.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-19 10:15

Weer een nieuwe vraag.De schampoo werkt niet,dus nu heeft ze medicijnen.De korsten op haar hoofd beginnen nu los te laten.Fijn natuurlijk.Maar de korsten blijven in het haar plakken en krijg ze er moeilijk uitgekamt omdat de haren ook los in haar hoofdhuid zitten.Heeft iemand een tip om de korsten beter uit het haar te kamen.Bij nat haar gaat het ook moeilijk.Misschien iets wat de kleverigheid van de korsten minder laat maken?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 16:39

Cowboy magic?

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 17:08

Als shampoo gebruikt mijn moeder die dat heeft altijd resdan, die heeft daar veel baat bij.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-19 18:11

Ze heeft nu samen met haar zus een halve fles babyolie in het haar gesmeerd.Nu zit ze met een badmuts op om het in te laten trekken.Het plan is om de olie samen met de korsten uit het haar te kammen.En het met schampoo uit te wassen.Van dit plan wist ik niets dus ik hoop dat het goed afloopt.

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 18:46

Britta31 schreef:
Ze heeft nu samen met haar zus een halve fles babyolie in het haar gesmeerd.Nu zit ze met een badmuts op om het in te laten trekken.Het plan is om de olie samen met de korsten uit het haar te kammen.En het met schampoo uit te wassen.Van dit plan wist ik niets dus ik hoop dat het goed afloopt.

Best een goed idee, heb ik ook eens gedaan. Werkt goed. Gewoon heel voorzichtig er uit halen met je vingers en nog voorzichtiger met de kam.
En dan weer wassen. Succes

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-19 18:54

Ik laat morgen wel weten hoe het afgelopen is.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 19:29

Op zich geen slecht idee die baby olie al is halve fles misschien wat veel.
Laat haar het vooral goed op de hoofdhuid in masseren en dan heel goed kammen.
Weet of je nog luizenkam ergens hebt liggen maar die zijn daar goed geschikt voor.
En daarna goed wassen. Zit er echt teveel olie in en gaat het er met gewoon wassen niet uit? Laat haar het met afwasmiddel wassen niet zo fijn voor je hoofdhuid maar ontvet wel goed

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-19 19:49

Bedankt voor de afwasmiddel tip.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 20:44

Britta31 schreef:

Geen dank kan mij voorstellen dat je dochter niet blij wordt als ze met ver haar naar school moet

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-19 21:51

Ik hou haar morgen thuis van school.

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 04:47

genja schreef:
Britta31 schreef:

Geen dank kan mij voorstellen dat je dochter niet blij wordt als ze met ver haar naar school moet

Een geiriteerde hoofdhuid ga je toch niet met afwasmiddel wassen? Dat maakt de psoriasis alleen maar erger!

Elsje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 06:28

Hier in huis wordt de Denorex shampoo afgewisseld met Sorion shampoo/conditioner. Je moet de shampoo wel 20 minuten laten intrekken, maar dan heb je daarna ook weer zacht en glanzend haar en zijn de schilfers voor een groot deel verdwenen naar een acceptabel niveau.

Bij iedereen werkt natuurlijk iets anders, maar ik wil je deze tip toch even meegeven. Ik weet hoe wanhopig het allemaal kan zijn...

Sterkte met je dochter.

Edit; het is wel wat prijzige shampoo, maar ook weer zuinig in gebruik.

karelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 07:32

Toen mijn dochtertje berg op haar hoofdje had en de korsten na de zalf los gingen laten, moesten we haar haar kammen met een luizenkammetje. Misschien werkt dat

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 08:31

Babyolie kan wel. Afwasmiddel niet. Gewoon met zachte shampoo wassen. Je wilt echt geen agressieve zooi op je hoofdhuid die al zo gevoelig is.
Maar olie in je haar om de korstjes los te weken is prima. Teatree shampoo is ook prima.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-19 11:21

De olie werkt goed.Lang laten intrekken en haar zus heeft 2 uur lang korsten geplukt.Gelukkig heeft ze dik haar.Er is wel een bos haar gesneuveld.Later goed gewassen.Gisteren nog een gedeelte van de korsten geplukt.Nu hopen dat de medicijnen hun werk doen.