Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Hier nog niks. Kwalijke zaak. Ook slecht dat de storing al zo lang gaande is en er pas na langere tijd alternatieve telefoonnummers gegeven werden. Ik vind Twitter en Facebook echt geen alternatief voor een noodmelding.
SusanH schreef:Hier nog niks. Kwalijke zaak. Ook slecht dat de storing al zo lang gaande is en er pas na langere tijd alternatieve telefoonnummers gegeven werden. Ik vind Twitter en Facebook echt geen alternatief voor een noodmelding.
Kairos schreef:SusanH schreef:Hier nog niks. Kwalijke zaak. Ook slecht dat de storing al zo lang gaande is en er pas na langere tijd alternatieve telefoonnummers gegeven werden. Ik vind Twitter en Facebook echt geen alternatief voor een noodmelding.
Zeker te bedenken dat veel oudere mensen geen social media hebben...
Charaz schreef:Ik heb het niet meegekregen dat dit eerder is voorgevallen. Is dat zo?
Jolien87 schreef:Ik heb ook nog geen alert gehad, misschien dat Big brother hem oppikt als ik dit bericht zo plaats?![]()
Kan het trouwens ook zo zijn dat je hierdoor niet op Whatsapp kunt? Ik wacht namelijk op een reactie van iemand maar diegene is al de hele middag niet online geweest en dat vind ik, gezien de omstandigheden waarin onze communicatie verloopt, een beetje verdacht.
Edit: dan kan mobiel bellen zeker ook niet als één van jullie beiden KPN heeft, of wel?
Het gekke is dat wij hier thuis KPN compleet hebben maar met onze Wifi is niks mis.