Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikkedus schreef:Vader is gewoon in beeld, maar ze gaat niet meer naar hem toe ivm nieuwe vrouw met nieuwe kids. Vrouw accepteert haar niet en daardoorheen ruzies.
troi schreef:ikkedus schreef:Vader is gewoon in beeld, maar ze gaat niet meer naar hem toe ivm nieuwe vrouw met nieuwe kids. Vrouw accepteert haar niet en daardoorheen ruzies.
Dat zal er ook voor zorgen dat ze zich enorm afgewezen voelt. Als mams dan ook liever naar jou gaat ipv thuis bij haar (zo zal dat vast voelen vrees ik) wordt het natuurlijk nog lastiger! Ik zou voorlopig gewoon naar haar toe gaan. Anderhalf uur is echt niet ver! Even een cd-tje opzetten en je bent er zo. 16 jaar is echt een lastige leeftijd, zeker als je pa je dumpt..
capopjekop schreef:Hoe is de relatie met de buren/mensen uit de buurt? Kun je niet afspreken het een keer te proberen dat ze alleen thuis blijft? En dan afspreken dat als ze bang is of er is iets dat ze naar de buren kan lopen. Zo deden wij dat toen we tijdens een vakantie van onze ouders voor het eerst alleen thuis mochten blijven. En een oom en tante kwamen een paar keer langs om te zien of alles goed ging. Dat gaf net dat beetje zekerheid dat je op iemand kan terug vallen als er iets zou gebeuren.
zestien is daar toch al een prima leeftijd voor. Genoeg kids die dan al alleen op vakantie gaan
daphne_xxx schreef:Moeders vindt trein eng?
Ik begin steeds meer te denken dat de hechting onwijs ongezond is voor dochter. Ik hoop dat ik geen gelijk heb.
ikkedus schreef:capopjekop schreef:Hoe is de relatie met de buren/mensen uit de buurt? Kun je niet afspreken het een keer te proberen dat ze alleen thuis blijft? En dan afspreken dat als ze bang is of er is iets dat ze naar de buren kan lopen. Zo deden wij dat toen we tijdens een vakantie van onze ouders voor het eerst alleen thuis mochten blijven. En een oom en tante kwamen een paar keer langs om te zien of alles goed ging. Dat gaf net dat beetje zekerheid dat je op iemand kan terug vallen als er iets zou gebeuren.
zestien is daar toch al een prima leeftijd voor. Genoeg kids die dan al alleen op vakantie gaan
Familie zat in de buurt. Oom, tante, oma, vriendinnen zat. Daarom denk ik ook dat de vrijdagnacht moet kunnen en de trein ook. Of dat moeder dan tijdelijk eerst korter mijn kant op komt en danzaterdag weer thuis is. Dat lijkt MIJ redelijk.