Dus op die dagen 1 of 2 kopjes per dag. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus op die dagen 1 of 2 kopjes per dag.
) maar ik kan erg slecht tegen de caffeine. Van een gewone kopje koffie sta ik echt de hele dag te klapperen en uit elkaar te barsten van onrust, tot hartkloppingen aan toe. Heb er wel geprobeerd 'overheen te komen' maar dat gebeurd niet. En decaf vind ik dan weer niet zo lekker...
daar doe ik het dan nog wel goed op. Maar het is vooral voor de lekker voor mij, heb vanille en caramel latte uit de dolce gusto en die zijn zooooo lekker
pakje kost ook 4+ euro voor 8 kopjes, dus als ik daar zo veel van zou drinken als sommigen hier dan zou mijn portemonnee dat ook niet al te leuk vinden 
Boras schreef:Ik heb nog nooit een kop koffie gedronken, ik lust het niet. En daarom snap ik het grote belang van koffie voor veel mensen niet.
Als ik me een beetje ingekakt voel dan doet een bak koffie me gewoon goed.
Boras schreef:Ik heb nog nooit een kop koffie gedronken, ik lust het niet. En daarom snap ik het grote belang van koffie voor veel mensen niet.
zo zwart mogelijk,enkele keer een echte italiaanse cappucino.Ben ook zeker een fijn proever van koffie.