Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Trui schreef:behalve banaan maar dat verstopt :’) ja echt. en voor noten etc maar das weer n ander verhaal. voor t een wat meer dan voor t ander, en de hevigheid verschilt ook nog wel eens
verootjoo schreef:Trui schreef:behalve banaan maar dat verstopt :’) ja echt. en voor noten etc maar das weer n ander verhaal. voor t een wat meer dan voor t ander, en de hevigheid verschilt ook nog wel eens
Een echte allergische reactie (door histamine dus) of een andere reactie op fruit?
Dat laatste komt namelijk ook door weinig gevarieerd eten
prugelpiet schreef:Om die reden drink ik eingelijk alleen maar roosvicee overdag. En 's avonds thee. Neem ik een fles water mee, drink ik het niet leeg. Stop ik een fles roosvicee in mijn tas, drink ik m wel leeg. Dan maar wat zoeter en suiker, anders drink ik ook niks.
Overigens plas ik ook maar 2 a 3 keer per dag, en ik heb niet het idee dat ik daar minder gezond door ben
Chantalla schreef:Omdat collega’s zo enthousiast waren, ben ik ook overstag gegaan en heb ik de app Plant Nanny. Elk glas water wat je zelf drinkt, geef je aan in de app en dan gaat je plantje groeien. Ik heb inmiddels al twee plantjes “in de tuin” staanKlinkt vrij stom maar het motiveert wel!