Trap tegen knie gehad...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myrth97

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 07:05

Lieve lieve TS, dram aub door bij het ziekenhuis.

In mei viel ik van een paard en voelde gelijk dat het niet goed zat. Het werd niet dik, HAP gebeld: niet dik? Dan niet komen. Als het maandag niet beter zou zijn, dan zou ik maar langs moeten komen. Ze wuifden me zo weg en ik ga al niet makkelijk naar het ziekenhuis of HAP, dus ik ben niet gegaan. Zonder druk van anderen ga ik sws echt niet :=

Afgelopen maart alsnog gegaan en een foto laten maken, waar in eerste instantie niks op te zien was. Omdat een verpleger die toevallig langsliep iets raars zag is er een nog een foto gemaakt en bleek mijn bot niet gebroken, maar flink ‘verschoven’ te zijn. Loszittend botje of iets (?). Is toen recht gezet en mocht 2 weken niet veel doen. Maar nu wel redelijk van de pijn af, bijna een jaar verder.

Soms moet je je voor je gevoel wat aanstellen (oh wat voelde ik me een zeikerd toen ik na 10 maanden nog binnenkwam). Nu bleek het botje af en toe in een zenuw te duwen, waardoor ik er doorheen zakte en een pijnscheut via mijn scheenbeen tot aan mijn knie voelde.
Was uiteindelijk niks ernstigs, maar zonder zeuren en zeiken was er niks gebeurd...

Edit; bij mij was het mijn enkel

Oehlala

Re: Trap tegen knie gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 10:22

ik zou wel aandringen op een mri scan. Ben zelf een paar jaar geleden van mijn paard gevallen, en kon direct niet meer op mijn been staan. op de eerste hulp foto's gemaakt, ja was niets aan de hand, spalk en krukken mee en houd maar rust. Werd maar niet beter, toen na 2 (!) maanden via via toch een mri scan kunnen bemachtigen en daar werd de dienstdoende arts boos op mji, dat ik niet eerder was gekomen. Alles, maar werkelijk alles in knie en been kapot. alle banden waren doorgescheurd, meniscussen waren gescheurd, zowel boven als onderbeenbot gescheurd en zwaar gekneusd en nog een aantal dingen. werd gelijk opgenomen 3x geopereerd en na een revalidatie van meer dan een jaar verder nog steeds aan het sukkelen. Het ergste is nog als ze mij direct hadden geholpen, hadden de banden en meniscussen gehecht kunnen worden, dan was het een revalidatie van een aantal weken geweest, ipv nu een jaar.

en mijn knie is ook nooit heel erg dik geweest, maar de pijn was niet te harden en ik kon er ook direct niets meer mee. dus als je lijf aangeeft dat er iets is, dan is er ook iets!! en banden en dergelijke kunnen ze op een rontgenfoto helemaal niet zien.

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 15:10

Hoi TS , hoe is het ondertussen met je, zijn er nog andere dingen uit gekomen ?