Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
finnens schreef:Overgeven! Ik heb altijd zoiets als het eruit is kan je er ook niet meer misselijk van worden
Pandora2 schreef:Vooraf lekker vet eten !
En " the day after '' beginnen met een frisse pint bier met een rauw ei in ! Werkt altijd !![]()
Je moet het wel binnengegoten krijgen...
NatasjavE schreef:Tijdens het drinken voldoende water drinken tussendoor.
Alcohol ontrekt vocht aan je lijf en verlaagd je bloedsuiker. Dus voor het slapen voldoende limonade drinken.(geen light dus)
De volgende ochtend...niet te veel uitslapen. De verleiding is groot maar maakt alleen maar dat je je nog gaarder voelt.
Daarna wederom voldoende drinken en een stevig ontbijt met koffie of thee.
x_Rebecca schreef:De dag erna gewoon meteen aan de gang gaan. Vroeg op staan (het liefst zo vroeg dat je nog enigszins onder invloed bent) op de fiets stappen naar een buiten-activiteit en hard werken.
Ik ga altijd koeien melken, werkt perfect. Als ik dat een keer oversla en lamlendig in bed of op de bank blijf hangen is het echt drama. Maar na een uurtje werken ben ik weer zo fit als een hoentje, vaak alleen nog heel moe.... Verder werkt chocomel echt goed.
Melisje_92 schreef:Oké ik hoop dat ik de volgende keer dat ik ga drinken mij dit topic herinner, desnoods als ik al dronken ben![]()
Er is bij mij ook echt geen pijl op te trekken, soms ben ik zo dronken dat ik haast wel dood moet gaan de volgende dag en heb dan zo goed als geen last, de andere keer drink ik een paar drankjes en dan ben ik bijna 2 dagen ziek.
Shaggy09 schreef:x_Rebecca schreef:De dag erna gewoon meteen aan de gang gaan. Vroeg op staan (het liefst zo vroeg dat je nog enigszins onder invloed bent) op de fiets stappen naar een buiten-activiteit en hard werken.
Ik ga altijd koeien melken, werkt perfect. Als ik dat een keer oversla en lamlendig in bed of op de bank blijf hangen is het echt drama. Maar na een uurtje werken ben ik weer zo fit als een hoentje, vaak alleen nog heel moe.... Verder werkt chocomel echt goed.
Neee juist zolang mogelijk slapen en in bed blijven! Ik zou echt kapot gaan als ik actief aan het werk zou moeten al sochtends vroeg
Nabster schreef:Melisje_92 schreef:Oké ik hoop dat ik de volgende keer dat ik ga drinken mij dit topic herinner, desnoods als ik al dronken ben![]()
Er is bij mij ook echt geen pijl op te trekken, soms ben ik zo dronken dat ik haast wel dood moet gaan de volgende dag en heb dan zo goed als geen last, de andere keer drink ik een paar drankjes en dan ben ik bijna 2 dagen ziek.
Drink je dan altijd hetzelfde? Weet je zeker dat ze niets in je drinken hebben gemikt?
ierusju schreef:Een kater krijg je omdat je bent uitgedroogd, omdat alcohol een uitdrogen effect hebben. Tussendoor water drinken en bij thuiskomst iets met zout. Dus chips, gezouten nootjes of cup a soup ofzo.
Verder niet met alcohol in je lichaam iets van pijnstillers nemen, werkt vaak toch niet en een combi van alcohol en pijnstillers worden echt sterk afgeraden.