Koud douchen, wie doet er mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 14:52

Oke okee…. Ik douche het liefst onder een vulkaan, zo heet dat het stoom uit je oren komt -:(-
:+:

Maargoed ik wil regelmatig met manlief mee douchen en die doucht ook best een stuk kouder dan ik -O-
Maar het is soms best lekker om steeds iets kouder af te douchen :Y) Al kan ik er maar niet aan wennen :roll: >;)

Maar het liefst douche ik koud, als buiten het zonnetje lekker schijnt en lekker warm is {:}

Al kan ik in de sauna prima die bak ijswater over mij heen laten gooien of het dompelbad inspringen lekker koud, maar daarna zo lekker :brr:

Ineke2

Re: Koud douchen, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 15:00

Alleen op Aruba heb ik koud gedouched wegens gebrek aan warm water :+

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 15:30

Eerste 10 sec waren ronduit VERSCHRIKKELIJK daarna viel het goed mee :Y) had m eerst op 30 gezet en ben geeindigd met iets van 10

_Tristan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 15:33

Ik lees hier 40 graden!? pfoeeh dat is wel heel slecht voor je haar.. Of ga je er niet helemaal onder?
Ik douche altijd rond de 36 en max 38. In de winter laat ik het zo maar bij warm weer wil ik hem nog wel eens kouder zetten naar de 28.

Faitherr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 16:28

_Tristan schreef:
Ik lees hier 40 graden!? pfoeeh dat is wel heel slecht voor je haar.. Of ga je er niet helemaal onder?
Ik douche altijd rond de 36 en max 38. In de winter laat ik het zo maar bij warm weer wil ik hem nog wel eens kouder zetten naar de 28.

Ik lees al een tijdje mee maar heb niet gedurfd te reageren omdat ik dit toch wel een extreme uitdaging vind, ik kijk de hele dag uit naar Mn warme douche :o
Maar ik zet m ook wel eens op 40, heerlijk is dat, en ik denk ook altijd oeps heel slecht voor Mn haar (ga dr wel helemaal onder) maar zouden die 2 graden meer echt kwaad kunnen?

In de zomer douche ik overigens wel koud.

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-19 10:16

jumpyhorse schreef:
Eerste 10 sec waren ronduit VERSCHRIKKELIJK daarna viel het goed mee :Y) had m eerst op 30 gezet en ben geeindigd met iets van 10

_/-\o_ Ik zat vandaag rond de 20.
Maar ik ben een beetje huiverig, aangezien veel mensen aan mijn vaders kant kampen met hartritmestoornissen durf ik hem niet te laag te zetten :') Zal wel nergens op slaan, maar ik zit er wel mee := _O-

Verder iedereen die af en toe eens mee wilt doen, veel succes! En zeker blijven posten hoe het is gegaan ;)

eclair98

Re: Koud douchen, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 23:09

Ik let nu meer op de temperatuur en draai hem ook wat meer omlaag :) maar weet de temperatuur niet ...