Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gypsy schreef:Ik blijf er over twijfelen. Ik ben als de dood dat ik de dag voor een examen een oproep krijg waar ik nog een week van overstuur ben oid...
Polly schreef:Gypsy schreef:Ik blijf er over twijfelen. Ik ben als de dood dat ik de dag voor een examen een oproep krijg waar ik nog een week van overstuur ben oid...
Maar als je dat van tevoren weet zet je jezelf toch op "niet storen", dan krijg je geen melding.
Als mijn vriend nachtdienst heeft en ik ben alleen thuis met onze zoon zet ik hem ook uit. Dan kan en wil ik de deur niet uit en als ik een oproep heb wil ik gaan ook. Dus als ik weet dat ik niet weg kan zet ik hem op niet storen, dan krijg je geen bericht binnen en kan je lekker slapen.
Avelienvd schreef:Ik kan reanimeren. Maar heb mezelf niet als burgerhulpverlener opgegeven. Denk dat het me te lang achtervolgt als het mis gaat of als ik zie dat je ik opgeroepen ben maar niet kan. Zou me dan schuldig blijven voelen
Polly schreef:Gypsy schreef:Ik blijf er over twijfelen. Ik ben als de dood dat ik de dag voor een examen een oproep krijg waar ik nog een week van overstuur ben oid...
Maar als je dat van tevoren weet zet je jezelf toch op "niet storen", dan krijg je geen melding.
Als mijn vriend nachtdienst heeft en ik ben alleen thuis met onze zoon zet ik hem ook uit. Dan kan en wil ik de deur niet uit en als ik een oproep heb wil ik gaan ook. Dus als ik weet dat ik niet weg kan zet ik hem op niet storen, dan krijg je geen bericht binnen en kan je lekker slapen.
Avelienvd schreef:Voor mij zou het dan voelen of door het feit dat ik er niet was iemand is overleden.
Kwal schreef:Ik! Reanimatie geleerd vanuit mijn verpleegkunde opleiding. Al 4 oproepen gehad, ben er naar 3 geweest. Nog nooit hoeven reanimeren: een keer een gevallen man met dementie, een keer iemand flauwgevallen, en een keer de buurman van mijn schoonvader met een inwendige bloeding.
Ik vind het een fijne gedachte dat ik dorpsgenoten kan helpen indien nodig, wij wonen tussen 3 ziekenhuizen in (allen 20 normale autominuten rijden) en dan kun je als burgerhulpverlener echt sneller zijn.
Laatst naar aanleiding van een situatie op mijn werk een Kiss of Life besteld, echt een aanrader om te hebben als burgerhulpverlenerTe bestellen op bol.com
Avelienvd schreef:Voor mij zou het dan voelen of door het feit dat ik er niet was iemand is overleden.
xLeoniee schreef:Wat ik alleen erg jammer vind is dat mensen niet aangeven dat ze erheen gaan