Luidsterkte op school: ervaringen en bescherming

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mvdende

Re: Luidsterkte op school: ervaringen en bescherming

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 00:06

Klinkt als... mij een paar jaar geleden.

In de eerste en 2e hadden de mentoren (dezelfde) de klas behoorlijk goed onder controle maar hoe gaaf ik de mentor en de docenten in het 3e jaar ook vond, echt normaal les krijgen zat er niet bij.

Ging af en toe buiten de klas op "het strafbankje" aan het werk, om vervolgens door verschillende docenten raar aangekeken te worden, zo van 'Marieke, JIJ de klas uit gestuurd?'

Maar dit was dan ook een speciaal onderwijs klas met alleen maar leerlingen met een "rugzakje"

(Kom mn oude gym docente regelmatig in het bos tegen met Skip, haar eerste reactie op welke klas ik ook alweer in zat: oja DIE klas _-:(

LENTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 01:05

Hebben andere kinderen hier ook last van? Want het kan ook dat je kind gewoon overprikkelt raakt en het is wel verstandig om dan hulp te zoeken om uiteindelijk beter met de prikkels om te kunnen gaan. Als anderen er ook last van hebben lijkt het mij dat school er iets aan moet doen?
Ik denk idd aan noise canceling. Zelf ben ik half doof aan 1 kant en dat was echt ideaal tijdens proefwerken. Stop gewoon mn vinger in mn linker oor en pennen maar. Hoorde niks meer. Zelfs het irritante pengeklik van de buurman niet.