Wie sport naast het paardrijden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 11:42

Meld zich...
Aangezien paardlief gepensioneerd is (vervroegd) ben ik weer begonnen met trimhockey (virus is weer opgelaaid door mijn oudste zoon) en sinds kort spin ik met een vriendin.

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 08:25

Majabeestje schreef:
shoes schreef:
Ik werk parttime 24 uur, heb 2 schoolgaande kinderen, een paard en een hond. Ik rij 5 dagen in de week en fitness thuis zeker 4 dagen in de week voor ongeveer een uur.
Volledige huishouden en administratie op mijn conto.

Doe je fitness met een speciaal programma? Via dvd of iets?

Majabeestje, nee ik fitness niet via dvd of iets dergelijks. Heb gekeken welke oefeningen mij passen en heb voor mijzelf een fitness regime gemaakt maar heb ook fitness toestellen huis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 21:38

Even het topic weer omhoog schieten!

Ik vind de combinatie sport en paard nog wel lastig. Meer sporten betekend natuurlijk minder vaak naar paard en ondanks dat ze prima verzorgt wordt, voel ik mij dan toch schuldig. Deze week kan ik eigenlik alleen donderdag, vrijdag en het aankomende weekend naar paard. Maandag en dinsdag sport en woensdag uitje. Normaal ga ik woensdag ook naar paard.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 09:40

Ik heb vroeger wel eens paardrijden en sporten op 1 dag gedaan. Dat was ook geen succes :') .
Gelukkig heb ik een oudere pony, die 3x in de week hobbelen prima vindt :).
En als ik spierpijn heb en we daardoor lekker relaxed naar buiten gaan, vindt ze totaal geen ramp :')