Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Meteen na de sinaasappel je mond spoelen met veel water. En anders vit c tabletjes nemen.
amado7 schreef:Succes alvast morgen! En sterkte
Laurievc schreef:Ik heb ook wortelkanaalbehandeling gehad en viel mij allemaal reuze mee. Liep al maanden met pijn en sindsdien geen last meer vanJa, het is even vervelend, maar om nu te zeggen dat het echt mega pijnlijk was? Nee, absoluut niet voor mij
Janine1990 schreef:Jeetje dan pas? Heb je er geen pijn aan?
En klinkt ook als een flink verschil in behandeling, of de opbouw daarvan.
Zelf vind ik dat mijn tand al erg is bijgekleurd. Maar mooi is anders. Ik droom al van een mooier gebit door facings. De twee oude facings moeten sowieso verbeterd/vervangen. Die kleur klopt niet en echt mooi zijn ze niet. Is composiet maar zijn naar mijn idee niet verkleurd in 15 jaar. Kleur was alleen gelijk aan die van mijn tanden toen de beugel er uit is gekomen. En die werden natuurlijk veel witter haha.
Es_ther schreef:4 weken terug last van kiespijn, niet geslapen en naar de tandarts. Godsamme, toen dat koude watje kwam vloog ik een meter de lucht in. Foto’s gemaakt en Mn zenuw is aan het afsterven.. nog nooit een gaatje gehad en nu een half dode zenuw. Nu nergens last van en gister op de jaarlijkse controle vroeg ik dat aan de tandarts en toen zei hij dat ie dan waarschijnlijk het loodje heeft gelegd.
Morgenavond naar een speciale tandarts iets (vergeet elke keer de naam), voor een intake en kijken wat ze precies doen, daarna nog een keer terug voor de behandeling.
Voelt dubbel, ga sowieso, maar ik heb er geen last van, dus dat is zo raar..
xSCWx schreef:Mijn tand is gebleekt maar heeft 0,0 geholpen. Nou was mijn tand geel geworden en niet grijs, ik weet niet of dat nog verschil maakt. Ik krijg in ieder geval een kroon, een facing schijnt niet heel veel goedkoper te zijn en minder goed te blijven zitten.