Zelf ben ik ook niet zo'n dokter-ganger, dus dat herken ik wel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
crazyshar schreef:Hoi Even alles gelezen en ga in de andere kant een oplossing aankaarten.
In de Chinese geneeskunde gebruiken ze een MOXA stick.
Dit lijkt op een sigaar wat je aansteekt en waarmee je bepaalde energie punten kunt opwarmen die zogenaamd"leeg" zijn.
Heb hiermee zelf ervaren dat binnen 3dagen ik het niet meer koud had, zelfde verhaal als je zoon, voorheen altijd warm. Daarna plots koud en energie loos.
Na het gebruik van de MOXA nooit geen problemen meer gehad.
Succes in ieder geval!
Shenavallie schreef:En weer een update.
Vanmorgen weer naar de arts geweest en daar kregen we te horen dat de schildklier goed is, maar B12 ernstig te laag. Iets met cellulair niveau. Er moet om de drie dagen B12 gespoten worden door de huisarts(assistente), 10 ampullen mee gekregen, en daarna één keer per 2 maanden. We hebben gelijk gevraagd waarom we eerst tabletten kregen, maar dat was 'om het probleem even te parkeren, omdat er nog verder onderzoek werd gedaan'. Er is nogmaals bloed afgenomen om coeliakie uit te sluiten, omdat dit ook nog wel eens een tekort kan geven. Er is ook nog gesproken over de mogelijkheid om levenslang B12 te injecteren, maar dat hing weer af van bepaalde uitslagen. Over 6 weken kunnen we weer terug komen.