Mirena wanneer definitief eruit na overgang, 50 plus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NatasjavE

Re: Mirena wanneer definitief eruit na overgang, 50 plus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:20

Dit had ik beter niet kunnen lezen :oo

Gelukkig ben je er nu van verlost. Beterschap...

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:48

Oei, toch een tegenvaller dus.. Mag je naproxen? Hier werd Aleve Feminax aangeraden (de avond voor behandeling eentje innemen, en een uurtje voor behandeling nog eentje - maar nu innemen werkt vast prima voor komende uren), dat werkt nog net iets beter tegen krampen in die regio dan andere pijnstillers.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:53

Hopelijk voel je je inderdaad gauw weer beter!

Natasja, mijn spiraaltje gaat er maandag uit (en daarna gelijk nieuwe plaatsen), maar dan gewoon na 5 jaar en bij de vorige twee geen problemen gehad. Karuna is volgens mij gewoon een pechvogel.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-19 15:03

Brufen bruis 600 op recept zwaar genoeg :+ die had ik al genomen netjes zoals geadviseerd. Maar de boel voelt toch aardig au aan.

Ik heb gewoon pech deels door de krappe bouw zeg maar -O- er is gewoon heel weinig werkruimte, niet voor niets dat die er nu uit is de derde was die eindelijk genoeg verkleint was zodat hij paste . Dat maakt het wat lastiger. Een van de redenen ook waarom op mijn 22 e al was afgeraden ooit aan kinderen te beginnen, naast aantal serieuze medische problemen trouwens.

Niet laten afschrikken hierdoor, ik wijk gewoon enigszins af van standaard zeg maar. Ook voor gyneacoloog die nog keer zei je bent gewoon een uitzondering hierin maar ook weer niet de enige al komt het heel zelden voor dat het zo lastig is.