Slechter geslapen afgelopen nachten. Stiekem vind ik t spannender dan ik dacht...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wendy1987 schreef:Ik ben inmiddels thuis. Lag om 2uur op de ok en om 1420 waren ze alweer klaar.
Zo'n blok is een rare gewaarwording.. Alles voelen maar geen pijn..
Tijdens het zetten van het blok helemaal mee gekeken. Meneer legde alles uit adv de echo. Was leuk!
Operatie niet mee kunnen kijken maar wel telkens kunnen praten. Weefsel zag er wel geïrriteerd uit schijnbaar ook.
Schroeven liggen nu naast me. Ondingen kunnen dan bij de rest van het materiaal.
Nu drukverband 3 dagen en 2 weken droog houden.
Schoot op de uitslaap ruimte in een kriebelhoest. Kreeg lekker een ijsje. Heerlijk!! Daarna lekker geluncht en eigenlijk vrij snel naar huis
wendy1987 schreef:Ja ik mocht vrij snel weer naar huis. Lekker naar de hondjes en op de bank. Is toch altijd fijner.
Maar echt thumbs up voor jullie hoor. Hele fijne mensen en sfeer in t zh. Veel fijner dan andere zh waar ik eerst was telkens.
wendy1987 schreef:Ja ijsje was ook echt fijn! Kriebels van droge keel waren ook direct weg.
En gewoon eten was fijn.
Op kamer direct lieve mevrouw wat wil je eten. En als je hier straks nog bent kom ik voor avond eten. Maar zei al dat ik arts al had gesproken tijdens ok dus hoefde niet te wachten daarop. T was dus echt eten. Plassen. Aankleden en gaan. Maar stuk voor stuk allemaal vriendelijk!!!!
Pff ook niet fijn yltje. Ziet er naar uit ook! Hopelijk van deze schroeven dan geen last voor je! Op lange termijn. Of kunnen deze er straks ook weer uit?