helaas wakker vd pijn 04.00 straks dus gelijk bellen.. iedereen kan zeggen dat behandeling meevalt maar als de verdoving niet werkt is alles pijnlijk, maar dit is ookzeker geen doen.
Dat moeilijk verdoven heb ik laatst gehad, na 3 verdovingen voelde ik het als nog. Al had ze 2 normale verdovingen erin gespoten en 1 tussen de kiezen, het hielp niet...
Had daarna wel een aantal dagen een soort kiespijn. Het is gelukkig na die dagen geen last meer gehad.
_Nero
Geplaatst: 27-12-18 08:38
Ik heb niet alles gelezen maar zit zelf ook met kiespijn (zenuwpijn) en wat wel helpt is op vaste tijden ibuprofen en paracetamol, ik slik (in overleg met de tandarts)
En 's ochtends een maagbeschermer, ik kan pas 14 januari bij de tandarts terecht, en als ik dit schema aanhoud dan ben ik de pijn voor. Misschien dat je ook zo'n schema met de tandarts kan afspreken?
Neverland
Geplaatst: 27-12-18 08:49
Nero wat erg dat je zo lang moet wachten met kiespijn. Ik was het daar niet mee eens.
Bij ons adviseren we altijd 150 cash mee te nemen, dan kom je bijna er altijd wel mee
Succes en goed dat je toch nog gebeld hebt. DdTA aan de telefoon proberen natuurlijk altijd de echte pijn er uit te filteren, dus als hij wat bot is geweest even niks van aantrekken. Er bellen namelijk heel veel mensen die roepen dat ze veel pijn hebben om vervolgens, als je aangeeft dat ze contant moeten betalen, of dat ze naar een andere dan hun eigen tandarts moeten afhaken. Je moet dan echt even grondig filteren
Ik had het ook. Halverwege het jaar ontdekte ze een gaatje in mn kies dus zei al Ja kan je hem dan maken. Nee kan niet dit dat zus zo heel verhaal. Dus vorige week maandag er naar toe en moest k naar de kaak chirurg. Gelukkig kon dat 2 dagen later al. Nu verlost daarvan maar nu even de na last er van.
amber15
Geplaatst: 27-12-18 11:23
Succes..! Gewoon aangeven dat je het eng vindt. Dan kan hij er rekening mee houden.
Kiespijn wordt 's avonds/'s nachts altijd erger omdat je dan plat ligt en er dan meer bloed naar je hoofd stroomt (is mijn ervaring). Dus tip voor de volgende keer: als je overdag pijn hebt maar het is te doen, toch bellen anders krijg je dus die vervelende slapeloze nachten Weet er helaas ook alles van. Sterkte TS!
wauw super fijne tandarts erg jonge meid maar zo goed dit is de eerste x dat ik niks van een behandeling gevoeld heb. wortels waren zwaar ontstoken druk eraf gehaald en vulling er in.
wil eigenlijk de rest vd behandeling niet meer bij mn eigen tandarts doen maar hier
Dan zou ik overstappen. Behandelingen horen niet echt pijn te doen, en verdovingen die niet werken geloof ik ook niet echt in Heeft m’n vorige tandarts mij ook wijsgemaakt, tot ik bij een tandarts kwam waar ik gewoon in slaap viel tijdens een WKB