Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Ik merkte wel verschil toen ik stopte maar dan negatief. Ik kreeg een hele vette huid, veel puistjes en vet slap haar. Ik was er niet blij mee in ieder geval. Ook kreeg ik meer buikpijn als ik ongesteld was. Dus Ik ben toen weer begonnen en niet meer gestopt. Ik voel me veel beter als ik de pil slik. Ik heb de Yasmin trouwens.
Witchcraft schreef:ik loop ook al een hele tijd rond met het idee te stoppen. Alleen ben ik een ontzettende paniekpiet. Dus ik moet dan echt goed bij houden wanneer ik ongesteld moet worden, anders zou ik alle maanden door elke dag maandverband dragen, bang om ongesteld te worden als ik ergens anders ben. Nu met de pil is dat natuurlijk een stuk handiger en weet je van tevoren ongeveer welke dag je ongesteld moet worden. Anyway, ik ben asexueel, de pil slik ik puur voor de controle op menstruatie. Maar wil er ook erg graag mee stoppen, hoop erdoor sneller uit mijn depressies te komen of in ieder geval minder depressie te voelen.
Alleen durf ik niet zo goed te stoppen.....
Nessa schreef:Er zijn meerdere apps die het voor je bijhouden. Ook voorspellen ze het n.a.v. voorgaande cyclussen.
En als je ongesteld wordt heb je echt niet opeens een kopje bloed in je onderbroek hoor.
Ik zie het niet eens in mijn onderbroek, maar het zit dan aan toiletpapier.
Heb altijd een tampon en maandverband in mijn tas. En tegen de tijd dat ik weet dat het gaat komen doe ik ook alvast mijn menstruatiecup in mijn tas. De tampon en maandverband is echt voor nood.
Ben serieus nog nooit doorgelekt.
Brainless schreef:Nessa schreef:Er zijn meerdere apps die het voor je bijhouden. Ook voorspellen ze het n.a.v. voorgaande cyclussen.
En als je ongesteld wordt heb je echt niet opeens een kopje bloed in je onderbroek hoor.
Ik zie het niet eens in mijn onderbroek, maar het zit dan aan toiletpapier.
Heb altijd een tampon en maandverband in mijn tas. En tegen de tijd dat ik weet dat het gaat komen doe ik ook alvast mijn menstruatiecup in mijn tas. De tampon en maandverband is echt voor nood.
Ben serieus nog nooit doorgelekt.
Ik wel hoor.
Althans, geen hele kop vol;
Maar ik voel een kramp en op dat moment komt er een guts en ben ik al doorgelekt voordat ik de wc bereik (als ik niet aan de pil ben).
Nu slik ik de pil door en dan heb ik wel dat ik bij een doorbraakbloeding ik eerst een klein beetje bloed verlies.
Dan stop ik met de pil voor een kleine week en weet dan ook dat ik die dagen ongesteld ben.
Mijn middelste dochter is/was ook gelijk ernstig ongesteld.
Met een gewoon maandverbandje red ze het amper 2 uur de eerste 2 dagen.
Zodra ze van school naar huis fietste was ze al weer doorgelekt.
Nu is zij ook aan de pil en is het veel minder.