Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLes schreef:Huisarts mag gewoon AD voorschrijven als hij dat een goed idee vind. Ik krijg de mijne ook via de HA, is geen psychiater aan te pas gekomen.
Nu 2,5 week aan de sertraline, voel me terug goed én weer een normale eetlust gelukkig
Kinke schreef:xLes schreef:Huisarts mag gewoon AD voorschrijven als hij dat een goed idee vind. Ik krijg de mijne ook via de HA, is geen psychiater aan te pas gekomen.
Nu 2,5 week aan de sertraline, voel me terug goed én weer een normale eetlust gelukkig
Dat kreeg mijn vader ook, heeft hij maar heel kort gehad, om hem blijkbaar even weer de drempel over te helpen. Eet nu weer als een slootgraver
Matheno schreef:Allereerst sterkte TS.
Ik had ook verschrikkelijk last van emetofobie. Na 2 hypnotherapie sessies ben ik voor 99% 'genezen'.
In dat kader; baadt het niet dan schaadt het niet toch?
xLes schreef:Huisarts mag gewoon AD voorschrijven als hij dat een goed idee vind. Ik krijg de mijne ook via de HA, is geen psychiater aan te pas gekomen.
123Shadow123 schreef:xLes schreef:Huisarts mag gewoon AD voorschrijven als hij dat een goed idee vind. Ik krijg de mijne ook via de HA, is geen psychiater aan te pas gekomen.
Volgens mij is dat die ik ook krijg.
Edit; toch niet: citalopram
Movement schreef:123Shadow123 schreef:We zijn even langs de huisarts gereden. Die was verbaasd me te zien. Hij gaat erachter aan, vindt het niet kunnen dat ze me naar huis hebben gestuurd.
Ik snap dat de kliniek niet leuk hoeft te zijn, maar als ze zelf al aangeven dat ze niet weten of ze me kunnen helpen?
Die mirtazapine ga ik even onthouden! Ik word morgen toch nog gebeld door huisarts.
Ik geef niet over. (Even afkloppen, al jaren niet meer)
Edit; uurtje geleden alprazolam genomen en ik heb zowaar zin in kipnuggets dus we gaan even naar de mac xD
Als hij de naam mirtazapine niet kent, herkent hij de naam remeron misschien wel. Dat is de oude naam!
Shenavallie schreef:Movement schreef:
Als hij de naam mirtazapine niet kent, herkent hij de naam remeron misschien wel. Dat is de oude naam!
Sorry voor de inval, maar Remeron is echt troep van de bovenste plank. Ik moest het ook ooit noodgedwongen innemen van de crisisdienst en was in een week tijd dusdanig aangekomen dat ik wel een ballon leek. Ging er ook heel, heel moeilijk weer af. Eigenlijk helemaal niet meer... Daarna kreeg ik Fevarin, waar ik heel agressief van werd en daarna Sertraline (die ik nu nog steeds slik). Blijf je ook stevig van, maar van Remeron was het echt schrikbarend. Natuurlijk werken medicijnen bij iedereen anders, maar ik hoop voor TS dat ze niet dezelfde negatieve bijwerking hoeft te ervaren.
bigone schreef:Waarom ga je verder niet in op de goede tips om speciale drankjes met veel calorieën te halen ?? Lijkt me toch dat je in deze fase alles wil aangrijpen om maar niet verder af te vallen.
ApplePapple schreef:bigone schreef:Waarom ga je verder niet in op de goede tips om speciale drankjes met veel calorieën te halen ?? Lijkt me toch dat je in deze fase alles wil aangrijpen om maar niet verder af te vallen.
Inderdaad dat vroeg ik me ook al af...
maar ts zal zelf weten wat goed voor haar is... hoop dat er snel wat veranderd want dit hou je echt niet lang vol!
Shenavallie schreef:Sorry voor de inval, maar Remeron is echt troep van de bovenste plank. Ik moest het ook ooit noodgedwongen innemen van de crisisdienst en was in een week tijd dusdanig aangekomen dat ik wel een ballon leek. Ging er ook heel, heel moeilijk weer af. Eigenlijk helemaal niet meer... Daarna kreeg ik Fevarin, waar ik heel agressief van werd en daarna Sertraline (die ik nu nog steeds slik). Blijf je ook stevig van, maar van Remeron was het echt schrikbarend. Natuurlijk werken medicijnen bij iedereen anders, maar ik hoop voor TS dat ze niet dezelfde negatieve bijwerking hoeft te ervaren.
Sannens schreef:Nou ja, TS heeft een BMI van rond de 13, dus wat aankomen kan bij haar in de eerste 15 kg sowieso geen kwaad.
Cowgirl schreef:Heb je niet een goed familielid of vriend(in) die eens met je mee kan naar die huisarts.
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat ze iemand met jou gewicht/bmi zo laten gaan. Daar klopt gewoon iets niet.
Het is gewoon wachten tot je lichaam er mee stopt...en dan?