Woogy schreef:Ik heb momenteel syndroom van Tietzen. Een ontsteking van het kraakbeen in de borstribben. Hierdoor doet eigenlijk de linker boven kwart van mijn lichaam pijn, inclusief longen, hart en maag. Hebben ze dat toevallig al onderzocht bij jou??
Dit hebben ze inderdaad onderzocht maar er zijn geen ontstekingswaarden in mijn bloed te vinden. Daarbij komt de pijn echt bij mijn middenrif/ onderkant borstbeen en op dezelfde hoogte op mijn rug vandaan.
Ze denken wel dat het te maken heeft met mijn prikkelbare darm syndroom, maar onderzoeken daar verder niks op. Ik moet over 3 weken voor de uitslag van mijn bloed naar de internist en ik ga daar toch wel op doorzeuren om dat te laten controleren. Want blijkbaar hebben ze daar geen zin in. Maar staat er wel bij de bevindingen van de internist dat zij ook denkt dat het daar vandaan komt, maar wordt geen actie op ondernomen. Mocht ze hier niet op ingaan ga ik om een verwijs naar Gent of Brugge vragen. Woon ik niet ver vandaan en wordt vergoed.
Donderdag avond op de HAP ook: arts zei dat ze weinig kon doen en uiteindelijk toch morfine gekregen omdat dat het enige is wat helpt. Dag erna voel ik me dan ook gewoon weer goed, nog wat opgeblazen gevoel, maar toen ze zei dat ze me gewoon weer naar huis ging sturen brak ik echt. Ben dit zo beu en telkens maar afwachten of je vandaag wel of niet ernstige pijn gaat krijgen is niet te doen.....