Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik doe teveel. Ik probeer echt dingen uit te besteden (zoals stofzuigen) of samen met iemand te doen (zoals boodschappen), maar met therapie aan de andere kant van de stad, alleenwonend en met een paard op 13 km afstand in een wei zonder voorzieningen sluipt het er al snel in dat ik toch teveel doe... Ik probeer wel voor ogen te houden dat als ik nu niet rustig aan doe, ik misschien wel veel langer last hou dan me lief is. Maar het is moeilijk. Zondag heb ik de hele dag gezeten en 's avonds was het huilen van de pijn ondanks dubbele pijnstilling..
_Karlijn schreef:Vreemd hoe die adviezen dan zo verschillen![]()
Ik ben dus ook een buikslaper maar durf het niet zo goed aan, het voelt niet goed dus ik slaap op in zij voor nu. Dat gaat wel.
Ze heeft binnen 5 minuten een paar vragen gesteld, m'n wervelkolom gecontroleerd op drukpijn (met shirt en brace aan?), en we stonden weer buiten met een doorverwijzing voor fysio waar de verkeerde aangedane wervel op stond
_Karlijn schreef:bigone schreef:Kom je niet in aanmerking voor tijdelijk thuiszorg, al was het alleen maar om wekelijks even de boel schoon te maken. Moet je voor bij je gemeente zijn.
Dat is in principe wel geregeld, doet mijn moeder. Net als dat zij zoveel mogelijk mijn taxi is