Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:@mysa. Dat was mijn idee idd. Ze vindt onze hond geweldig dus ik zou het dan tegen haar willen zeggen dat zina bang wordt van haar gegil en gespring. Maar ik wil eerst overleggen met haar moeder hoe die erin staat. Niet dat ik het straks juist erger maak
@gwen: dit gaat wel wat verder dan leefgeluid. Als er herrie is omdat ze leuk staat te dansen dan vinden we dat geen enkel probleem. Net als muziek, stofzuigen etc. Dat hoort erbij. We wonen in een flat waar iedereen elkaar met rust laat en het accepteert. Deze woedeaanvallen zijn echter heel intens. Toen ik hier net woonde heb ik veilig thuis gebeld voor advies omdat ik me zorgen maakte omdat het geschreeuw soms door merg en been gaat. Als je niet beter weet denk je dat ze mishandelt wordt dan. Het lijkt me geen gezonde situatie. Een andere bewoner heeft weleens tijdens zo'n bui tegen moeder gezegd dat ze rustig moet doen en dat het nog maar een kind is. En voor een keer een woedebui heb ik ook echt wel begrip. Het is echter bijna dagelijks raak, soms meerdere keren en soms ook als we al slapen. Ik snap best dat het lastig is alleen. We hebben ook aangeboden best een keer te willen helpen als ze eens tijd voor zichzelf wil of haar mee te nemen als we met de hond gaan lopen maar daar is ze niet meer op terug gekomen.
TinkerTreas schreef:Weet je, wat jij beschrijft in je op is waar ik bang voor ben.
Ik ben gescheiden en moet verhuizen naar een flat omdat ik mijn huidige woning niet kan betalen. Mijn buren nu hebben heel veel begrip en hoor ik eigenlijk nooit, ik informeer wel of ze wel eens last hebben van mijn kinderen, maar gelukkig storen ze zich er niet aan.
Ik heb namelijk 3 kinderen, waarvan een jongen van 4,5 met ASS. Die kan volledig flippen, ook 's nachts helaas (al gaat dat de laatste tijd best goed). Maar ik weet gewoon bij voorbaat dat toekomstige buren best veel last van ons gaan krijgen.
En ik heb geen idee wat ik daaraan kan doen. Hij zit overdag op speciaal onderwijs en als hij thuis komt is hij gewoon moe en overprikkeld. Wat een recept is voor drama.
Hij kan compleet uit zijn plaat gaan omdat zijn zus bijvoorbeeld een lamp aan doet