Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Ben je allergisch voor soya toevallig? Dt zit in de meeste narcose middelenBen daar uiteindelijk dankzij een allerte narcotiseur achter gekomen.
CalipsoLover schreef:Ik denk dat ik mij door het slechte herstel en de allergie aan Narcose niet meer zo snel zou laten opereren. We zien wel zeker...
Janneke2 schreef:rot dat je je zo rot voelt.
Mijn amandelen zijn er uitgesloopt voor ik de jaren des onderscheids bereikte en ten principale: delen immuunsysteem slopen tegen een ontsteking is niet slim.
Maar ter zake: wat mij hielp.
Ten eerste de glutamine kuur. Koop één grote pot poeder L-Glutamine, drie maal daags op een lege maag plm. 7 gram poeder oplossen in water of vruchtensap.
Dit restaureert je slijmvlies - de 'gaatjes' in het slijmvlies zijn je vijanden.
2e wat zoden aan de dijk zette was een degelijke duitse arts voor naturheilkraft die met de darmflora werkt.
De simpele 'do it yourself' variant is de symbioflor serie, in acute gevallen starte men met de flesjes 'groen en blauw'.
En ik zit momenteel weer efkes aan de thee van mijn oma die ook goed werkt: zoethout, verse gemberwortel en schijfjes citroen zonder schil.
Sterkte en beterschap!
Edit: waar ik dus enorm van opkalefaterde was een betere darmflora. De sIgA (met de I van immuniteit) helpt gigantisch om je slijmvlies intact te houden en de indringers subiet de nek om te draaien.
Ga dus svp niet "personaliseren": de aan- of afwezigheid van correcte darmflora zegt weinig over jou als mens.
(En stop niet meer tijd in huisartsen, doorverwijzingen en ziekenhuizen dan strikt noodzakelijk. In de gebruikelijke geneeskunde, vaak maar ten onrechte aangeduid als regulier, is een keelontsteking iets onschuldigs dat met AB wordt bestreden, punt. Binnen bepaalde grenzen klopt dit.
Maar bij telkens terugkerende keelontsteking kunnen ze weinig, en kan de reguliere natuurgeneeskunde het probleem effectief en efficiënt oplossen.)
karuna schreef:Fijn dat je je iets beter voelt ook nu
Ik zit inmiddels al voor derde dag aan de ab. Huisarts dinsdag was er duidelijk in, boel teveel ontstoken en ook longen en bijholtes begonnen strijd te verliezen. Hoeste alle kleuren opzo ongeveer.Altijd zelfde liedje. Voel me nu ietsje beter gelukkig. Pijnstillers hard nodig anders lukt eten niet eens, en loopt temp teveel op.