Ik kom even volgen of het echt wat is en het werkt natuurlijk. Ondanks dat mijn dochter al 1 5 jaar is ben ik nog niet op mijn oude gewicht. Thuis sporten is ideaal als zij bv slaapt overdag.
Wij hebben Ziggo maar geen nieuw kastje. Wij hebben bv geen you tube op onze tv. Kan het dan ook?
Kijk even op de website! je kan het ook gewoon op laptop en telefoon gebruiken.
Bedankt voor jullie reactie! Ik heb verder, naast het mailtje over mijn account, geen bevestiging gehad dus vandaar dat ik mij afvroeg hoe dit dan zat..
Ik twijfel of ik het ook ga doen. Zijn het ook een beetje opbouwende video's? Dus dat je langzaam begint in les 1 en steeds wat zwaarder wordt? Misschien gewoon voor een maandje proberen, opzeggen kan dan altijd weer.
Ze bouwen idd op, maar wil wel zeggen dat ik het niet volhoud Maar wat ik fijn vind is dat het op je eigen tempo kan. Ik pak zelf steeds een stukje meer mee. Ik vind de billen/benen training fijn en de full body. De full body heb ik helemaal volgehouden maar de billenbenen niet haha. Ik ga pas naar les 2 als ik les 1 helemaal kan afmaken.
Anoniem
Geplaatst: 17-12-18 18:01
Moest iemand het nog willen weten: ik heb antwoord gehad via mail over mijn 'toestand' ze zeggen het eens met de arts te overleggen en sowieso de proeflessen te doen om een inschatting te kunnen maken. Nu weet ik doorgaans niet na 1 keer wat het met mijn lichaam doet (meestal bouwen de problemen op en is het bv na een half jaar 'ineens' een probleem) maar ga het wel eens proberen.
Alleen nog niet direct want zit momenteel met een dubbele scheenbeenvliesontsteking dus dat gaat 'm even niet worden Wordt vervolgd...
sanso
Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-18 21:04
Je kunt het abonnement ook per maand afsluiten of per half jaar. Prijs per maand is hetzelfde.
Ik heb even een sportdipje, ja nu al... Ik werk momenteel heel veel ivm de drukte. Soms wel 13 uur per dag en dat een aantal dagen in de week. Dan heb ik echt geen puf meer om savonds te gaan sporten. Ik pak het ik de kerstvakantie wel weer op.
Ik had ook een dipje van 1,5 week hoor. Da's het makkelijke van de app. Gewoon sporten wanneer t kan! Vanavond wel weer rondje hardgelopen van 7 km.
Revanches
Geplaatst: 17-12-18 23:38
Interessant...
Hoe lang volgen jullie het inmiddels? En in het het waard?
MarJon
Geplaatst: 23-12-18 22:48
Ik heb me ook net aangemeld en ik wil morgen beginnen
Nu heb ik het programma ''afvallen'' geselecteerd, maar nu begint ie bij workout 41? En daarna workout 80? Klopt dit, of doe ik iets hopeloos verkeerd?
Is er ook een yoga variant die niet in vloeiende bewegingen doorgaat? Waar zeg maar meer de focus zit op langer in een houding zitten en daar de stretch in vinden? Ben niet zo van de power yoga
Hoe is het hier? Ben druk bezig met de billen/benen. Soms zegt ie dat je het daar moet voelen branden. Nou bij mij brandt het echt alleen maar aan zijkant van mijn benen
Maar ik merk het wel aan dat het hardlopen beter gaat nu
Is dit programma ook niet ontstaan voor dames die kleine kindjes thuis hebben en niet zomaar even naar de sportschool kunnen gaan zonder weer eerst oppas te moeten regelen enz!? Als je de discipline kunt op brengen is dat wel super fijn om thuis te doen natuurlijk
Geen idee hoe dit ontstaan is,maar zou best kunnen.
Romeo2007
Geplaatst: 26-01-19 17:08
Helpppp
Ik heb speciaal ziggo on demons genomen zodat ik kan gaan sporten thuis maar nu kan ik nergens fit at home openen. Ik kan de knop apps niet vinden? Heeft iemand een idee wat er aan de hand is? Wat hebben jullie gedaan?