Op het kdv doet ze meestal 1 kort slaapje, wanneer ze thuiskomt is ze he-le-maal op en gaat ze eten, even knuffelen en direct slapen. Dan slaapt ze meestal ook wel goed. Soms ook juist niet en lijkt ze te overprikkeld om te kunnen slapen.
Koemelkallergie is ze eigenlijk niet op getest, maar daar zijn echt 0,0 aanwijzingen voor. Dan zou ze toch wel iets van lichamelijk ongemak moeten laten zien? Buikpijn oid op z'n minst? In principe gaan we er niet meer vanuit dat het iets lichamelijks is, omdat we daar geen aanwijzingen voor kunnen vinden.
Sensorische integratie is wel iets wat ik vaker voorbij heb zien komen, maar wellicht goed om me hier verder in te verdiepen!
Noor ook dankjewel voor de tip. Dit doen we al eigenlijk precies zoals je omschrijft. In het donker werkt vaak het best.
Ik heb de bykay click carrier, hele fijne draagzak. Het is meer dat ik zelf maar een klein meisje ben

Hooggevoeligheid heb ik al wel op gezocht inderdaad. Herken wel veel maar over zulke kleine kindjes is er niet heel veel informatie te vinden. Ze is heel blond inderdaad (net als ikzelf) Wat zou dat er mee te maken kunnen hebben ?