Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anoukkk. schreef:Ik heb even niet zoveel tijd om alles bij te lezen, dus heb alleen de eerste pagina gehad.
Zelf heb ik er ook heel erg last van, inmiddels heb ik het wat meer met vlagen want ik ben er voor behandeld.
Het schijnt namelijk uit de nek en de rug weg te komen. Ik ben hier dus een poos voor behandeld en ik merkte echt daadwerkelijk verschil, ze richte echt op de nek wat echt hielp!
Ik merk het nu ook, wanneer ik het druk heb of gespannen ben dat hij mega aanwezig is en soms als ik lekker bezig ben hij vaak even weg is..
wouterpaard schreef:Ik heb er last van gekregen na stappen denk zo'n 10 jaar geleden. Hadden snachts een ruis. Maar had nieuwe oordoppen besteld die waarschijnlijk te klein zijn waardoor er geluid in gelekt en ik nu een piep heb. (mis nu gewoon m'n ruis). Gelukkig overheersen andere geluiden overdag.
Ik heb nu een afspraak staan voor oordopjes op maat want ben als de dood dat het wel zo erg wordt dat ik er overdag last van krijg.
Iemand ervaring met oordopjes op maat of hebben jullie gewone?
Pandora2 schreef:anoukkk. schreef:Ik heb even niet zoveel tijd om alles bij te lezen, dus heb alleen de eerste pagina gehad.
Zelf heb ik er ook heel erg last van, inmiddels heb ik het wat meer met vlagen want ik ben er voor behandeld.
Het schijnt namelijk uit de nek en de rug weg te komen. Ik ben hier dus een poos voor behandeld en ik merkte echt daadwerkelijk verschil, ze richte echt op de nek wat echt hielp!
Ik merk het nu ook, wanneer ik het druk heb of gespannen ben dat hij mega aanwezig is en soms als ik lekker bezig ben hij vaak even weg is..
Ben je hiervoor naar een fysio geweest of een osteo ?
Heb dit namelijk ook al gehoord. En ook dat het zelfs uit het bekken zou kunnen komen.
De moeite in elk geval voor mij om hiermee toch even aan de slag te gaan denk ik
Saskia9 schreef:Ik heb het, spontaan gekregen toen ik een burnout zat.. een flinke piep aan beide oren. Heel hoog.
Klinkt heel gek,maar het maakt mijn leven niet tot een hel ofzo. Vervelend? Ja, maar ik kan het gelukkig vrij goed blokken. Ik hoor het altijd,maar het maakt niks kapot ofzo verder. Lig er ook niet wakker van. Het enige wat ik wel heb is dat ik er soms ook minder door hoor heb ik het idee.
pluisje88 schreef:Ik kan me er zelf niks bij voorstellen hoe naar het moet zijn om hier last van te hebben. Ik ken wel mensen die het hebben en die aangeven dat het zwaar irritant is maar dan nog is het lastig in te schatten in hoeverre het je schaadt in je dagelijkse leven. Super vervelend omdat ze op medisch gebied er eigenlijk niks mee kunnen. Ik weet dat er op regulier gebied wel wat gedaan kan worden om het te verminderen maar niet iedereen staat daarvoor open (helemaal prima overigens). Ben met dit soort topics toch altijd weer verbaasd hoeveel mensen dagelijks dit soort ongemakken hebben terwijl er toch weinig aandacht voor is vanuit de maatschappij.
rumay schreef:Ruitje mijn vriend gaat hier aan beginnen in februari dus helaas nog geen ervaring. Heb wel de voorinleiding gelezen en het is echt pittig begrijp ik. Donderdag krijgt hij een speciaal gehoorapparaat om te kijken of dat hem kan helpen.