Ik vind dit voor mijzelf een pijnlijk onderwerp. Al kan ik het steeds beter van mij af zetten.
Ik krijg regelmatig te horen dat ik dik, zwaar ben. Nu heb ik een geloof ik 7 jaar geleden een auto ongeluk gehad met blijvend nekletsel. Waar ik inmiddels mee kan leven. Maar dat de eerste 3 jaar zeker niet kon! Toen ben ik veel gaan sporten, gezond gaan eten maar nee hoor, mijn vetjes werden ietsjes minder, maar de weegschaal werd zwaarder en zwaarder.
Tussendoor door eczeem (al van kinds af aan) aan de prednison kuren gezeten en zware medicijnen waardoor ik aankwam en niks kon eten omdat ik dagen geen honger had, maar ook dagen dat ik alles at

Vorig jaar mijn rug gebroken door een super stom glijbaan ongeluk, waar ik volgens het ziekenhuis nummer 7 of 8 al was. In
dat jaar ook bij een arts op controle geweest, die in mijn dossier zette zwaarlijvig. Waarop ik antwoordde, wat kan ik daar aan doen dan? Daar kon hij zo snel geen antwoord op geven.Inmiddels ben ik in de sportschool gestopt, vond er geen zak aan. En sinds afgelopen zomervakantie heb ik mij aangesloten bij de waterpolo vereniging. En train ik lekker 2x in de week en speel ik mee in de competitie. Ja ik voel mij nog zwaar. Maar ik zit nu beter in mijn vel.
Tuurlijk zou ik minimaal 20 kilo lichter willen zijn en een strakke buik hebben.
Het is altijd makkelijk oordelen vanaf de buitenkant. Maar hier word ook 1x per week een frietje gegeten, maar word er wel dagelijks gekookt met verse groenten, soms wel met hulp van een pakje want dan ben ik blij dat manlief gekookt heeft!