Het kan goed zijn dat je nagels teveel beschadigd zijn en dus te dun. Dan houdt gelpolish niet lekker...
Joliieeenn
Geplaatst: 13-11-18 00:18
Oef.. ik had ook op mijn 16e gelnagels maar die zagen er toch heel anders uit ..
Nu sinds 2 maanden weer nagels, deze keer acryl. Toevallig net een nieuwe set. Zal vast ook niet perfect zijn maar meisje is ook nog in de leer. Zitten wel echt muurvast Laat die van jou er netjes afhalen door iemand met verstand ervan en als je nieuwe wilt best naar iemand gaan met iets meer ervaring!
Ringvinger lijkt op de foto een rare vorm in het echt totaal niet zo..
wel paar keer open gehaald en moet ook nog iets verstevigends kopen. ook moest ik thuis nog n paar scherpe puntjes weghalen. in mijn rechter wijsvinger zat een scheurtje dus die heeft ze eruit gevijld
edit: GEFELICITEERD!!!
Shenavallie
Geplaatst: 14-11-18 09:33
TS, als je de nagels tot maximaal de vingertop laat zetten (dus geen randje ziet als je je hand omdraait), dan kun je als 'leek op het gebied van kunstnagels' prima paardrijden met acrylnagels. Ik heb zelfs jarenlang vrijwel dagelijks intensief gemend met mijn acrylnagels en er nooit problemen mee gehad. Kon ook moeiteloos longeren, stallen mesten, tuig opleggen/afhalen, enzovoorts. Kwestie van proberen en als het toch niets voor je is, dan laat je ze netjes verwijderen.
Post geplaatst naar aanleiding van OP. Zie nu boven mij dat je ze al hebt laten zetten. Misschien moeten ze nog een randje korter, want je moet ze absoluut niet stoten of ergens 'achter blijven hangen' voor je gevoel.
Trui
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-18 09:35
misschien had je even t hele topic door moetenlezen, desnoods alleen mijn posts. de post hierboven zijn mijn eigen nagels na een maand acryl te hebben gehad.
Shenavallie
Geplaatst: 14-11-18 09:36
Je hebt gelijk hoor, maar ik lees dusdanig langzaam dat ik vaak niet een heel topic voor elkaar krijg om te lezen. Zal er volgende keer beter op letten!