Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Als ik goed ga met voedsel en fit blijf merk ik dat ze wegblijven aardig of minimaal aanwezig. Ga ik fout met eten of ben zelf ziek dan duiken ze meteen op.
Ellende is ik ben vrij snel overgevoelog voor medicatie. Vandaar dat er nog zo weinig ab over is. Vakt doxy ook af daardoor wordt de keuze wel erg krapjes als ik echt ziek ben
Yavanna schreef:Zie nu dit topic, in september een grote , 5x3 cm weg laten branden, zo blij dat ik dat gedaan heb... na en maand was ik genezen, nadat ik bijna een jaar met de onsteking op mn bil, vlakbij schaamstreek, gelopen. Wat ook erg goed helpt is resorcinolzalf... lost de opperhuis en lederhuid deels op zodat de onsteking vrij komt...
Ab doe ik nooit meer, heb ik meer last dan profijt van.. Maar, ff afkloppen, tot nu geen last meer gehad...
nova_zodiax schreef:Yavanna schreef:Zie nu dit topic, in september een grote , 5x3 cm weg laten branden, zo blij dat ik dat gedaan heb... na en maand was ik genezen, nadat ik bijna een jaar met de onsteking op mn bil, vlakbij schaamstreek, gelopen. Wat ook erg goed helpt is resorcinolzalf... lost de opperhuis en lederhuid deels op zodat de onsteking vrij komt...
Ab doe ik nooit meer, heb ik meer last dan profijt van.. Maar, ff afkloppen, tot nu geen last meer gehad...
Wat fijn dat je herstel zo goed ging! Ik ben in mei geopereerd maar helaas moet ik nu weer voor de zelfde plek. Maar ik krijg nu een deroofing behandeling. Dus hopelijk valt het mee
Met resorcinol ook goede ervaringen.