Hoeveel drink jij per dag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:39

Op de dagen dat ik stage heb drink ik 's ochtends 2 koppen thee en dan 'smiddags nog een. 's avonds drink ik dan vaak nog een glas thee/limo/frisdrank. Ik kom dan denk ik net aan de liter.

Op schooldagen drink ik mijn dopper en soms nog een extra flesje, ligt er aan hoeveel dorst ik heb. Wanneer ik dan thuiskom probeer ik vaak ook nog wat te drinken. Het gebeurd vaak dat ik op schooldagen de liter niet haal.

Ik vind het vooral vervelend dat ik zo veel moet plassen (vooral van thee) als ik 'veel' drink :')

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:42

De ene dag amper een glas water, dan weer 2 liters.

Op schooldagen neem ik een literfles mee die ik van mezelf op MOET drinken en als ik naar mijn vriend ga(2 uur 47 min met de trein) vul ik hem voor de reis en wil ik dat hij 's avonds op is. Als ik thuis zit vergeet ik te drinken totdat ik echt intensief ga mestruimen ofzoiets dan voel ik me net een vis op het droge en drink ik twee glazen of 3 achter elkaar.

Toen ik 5 jaar was een operatie gehad voor urineretentie en een jaar antibiotica moeten slikken voor steeds terugkerende blaasontstekingen en nierbekontstekingen dus ik dwing mezelf echt. Ik voel me ook heel erg moe en slecht als ik te weinig drink maar soms vergeet ik het simpelweg..