Ik heb volgens mij 4 maanden gewacht voor ik terecht kon in het revalidatiecentrum.
Overigens had ik nog niet gereageerd op je vraag richting mij zie ik nu!
Voor die crème heb ik wel gevraagd bij de revalidatiearts, maar dat leek haar nog steeds geen goed idee. Ze weet niet hoe het litteken erop gaat reageren... Ondanks dat het geen vers litteken meer is is het wel een erg bewerkelijk litteken, soms is het nauwelijks zichtbaar en soms is het helemaal dik en paars en steekt het verschrikkelijk.
Onder begeleiding bewegen heb ik zeker gedaan, ik heb nog regelmatig fysio gehad. Inmiddels heb ik dat dus niet meer.
Sinds ik weer gewoon werk sinds een jaar en daarbij veel moet staan, is m’n voet wel een stuk sterker geworden. Ik heb me in dat jaar 1x ziekgemeld omdat ik gewoon niet meer kon staan.. in het begin werkte ik op paracetamol en soms tramadol, later heb ik nog een tijdje cbd olie gebruikt en nu helemaal niks meer. En ik heb van november 2015 tot ik denk april 2018 dus met een kruk gelopen (eerst uiteraard met twee) en dat doe ik nu ook niet meer. Ookal betekend dat dat ik soms moet staan in de trein en al een paar x bijna out gegaan ben van de plotselinge opkomende stekende pijn

Hier slaap ik dus regelmatig mee ‘s nachts (of nouja hoor ik regelmatig mee te slapen)

Vooral fijn als het weer zo gevoelig is dat ik gewoon m’n voet niét lekker neer kan leggen.