Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Excuses, dan ben ik mis-informed. Ik wilde het gewoon proberen te relativeren.
StillAngel schreef:Bedankt voor jullie reacties! Mijn moeder heeft het bloedprikformulier opgehaald en ik ga zo naar haar toe dus dat is mooi. Jullie hebben gelijk, het is handig als ik het asap weet. Ik drink en rook sowieso nooit dus dat scheelt alweer. Ook let ik nu op wat ik niet mag mocht het toch zo zijn.
We neigen trouwens meer naar het kindje houden, mocht het zo zijn. We hebben een mooi groot huis met tuin en hadden het over een jaar of 3 sowieso wel gewild. Het enige waar we over struikelen is het financiele gedeelte.. kids zijn onwijs duur en ik heb helaas niet heel veel.
Joltsje schreef:succes ts. pas als je uitslag hebt, weet je het zeker. (nou ja. of wanneer er over 9 maanden een baby uit komt)
tot die tijd rustig blijven. wat de uitslag ook is. jullie kunnen het! stabiele relatie, kinderwens (maar nu officieel nog niet) dus niet zwanger, prima. zwanger ook prima.
en je kan een kind zo duur maken als je zelf wilt.
StillAngel schreef:Bedankt voor jullie reacties! Mijn moeder heeft het bloedprikformulier opgehaald en ik ga zo naar haar toe dus dat is mooi. Jullie hebben gelijk, het is handig als ik het asap weet. Ik drink en rook sowieso nooit dus dat scheelt alweer. Ook let ik nu op wat ik niet mag mocht het toch zo zijn.
We neigen trouwens meer naar het kindje houden, mocht het zo zijn. We hebben een mooi groot huis met tuin en hadden het over een jaar of 3 sowieso wel gewild. Het enige waar we over struikelen is het financiele gedeelte.. kids zijn onwijs duur en ik heb helaas niet heel veel.
xPabloBokt schreef:Stel dat TS nu zwanger blijkt dan is dit "leven" nog niet meer dan een klompje cellen. Als iemand bijvoorbeeld 8 weken (2 maanden) zwanger is, is het organisme - zo noemen we het maar even - niet groter dan een olijf en weegt het zo'n 2 gram. Er gebeurt dus nog niet veel en op dat moment is er nog niet eens een kloppend hart aanwezig, of hersenen. Het ademt niet. Het vertoont dus slechts twee tekenen van leven: consumeren (nu nog uit de placenta) en groeien. Grofweg dezelfde levenstekenen als een plantje. Misschien relativeert dat een beetje
verootjoo schreef:xPabloBokt schreef:Stel dat TS nu zwanger blijkt dan is dit "leven" nog niet meer dan een klompje cellen. Als iemand bijvoorbeeld 8 weken (2 maanden) zwanger is, is het organisme - zo noemen we het maar even - niet groter dan een olijf en weegt het zo'n 2 gram. Er gebeurt dus nog niet veel en op dat moment is er nog niet eens een kloppend hart aanwezig, of hersenen. Het ademt niet. Het vertoont dus slechts twee tekenen van leven: consumeren (nu nog uit de placenta) en groeien. Grofweg dezelfde levenstekenen als een plantje. Misschien relativeert dat een beetje
Met 8 weken heeft het een kloppend hartje, hersenen, ruggenmerg, de vorm van een baby met armen en benen en koppeltje duikelt het in je baarmoeder![]()
Ik vind het niet echt een plant persoonlijk![]()
Maar goed. Je kan dus idd zwanger worden met PCOS, maar je kan jezelf ook ‘gek’ maken met nep symptomen omdat je er nu zo bang voor bent.
Een bloedtest zal uitsluitsel geven.
Palmera schreef:Kun je zo'n test niet beter 's ochtends doen? Dan zit er het meeste van dat hormoon (indien aanwezig) in je urine.
Hoewel het met 18 dagen volgens mij wel duidelijk moet zijn, die van mij sloeg bijna blauw uit.