Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chanicha schreef:Ik hoop dat ze je kunnen helpen lifaya, het is zo vervelend als je last van je maag hebt!
Wat zou het alternatief zijn voor Omeprazol? Ik slik het al een tijd omdat ik Ibuprofen gebruikte voor de pijn in mijn gewrichten, nu mag ik dat niet meer ivm maagzweertjes maar moet wel Omeprazol blijven gebruiken. Het liefst zou ik iets anders nemen omdat er best veel klachten bekend zijn daarvan.
" een kopje half gevuld met cacao, een fikse theelepels gember en curcuma, snuf peper en sinaasappelsap. Zeer smakelijk.
dat weet ik niet goed).
dat willen we niet. Mag alleen van arbo de deur niet uit dus als ze komen controleren word het leuk maar sorry hoor heb geen griep, ik heb pijn en dan is afleiding alleen maar het beste. Blijf wel gewoon in de buurt.
ben teamleider en ik ben niet op Mn best. Zodra ik weer Mn medicijnen slik zal ik weer 4 uurtjes werken tot ik weer kan opbouwen. Het is werk waarbij je gefocust moet zijn en nu heeft de pijn en last van mijn maag mijn focus. Afleiding is goed maar ik moet ook 100km kunnen rijden, veilig. En ik zit nu niet echt comfortabel in een auto. Kleine stukjes prima maar lange stukken... ik woon op 55 km afstand van Schiphol.