Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:Is het niet eenvoudiger om niet meer met je haar in de buurt van die geiten te komen? Mijn shet heeft er ook een handje van om te proberen aan je hoofd te kriebelen. Dat vind ik niet fijn dus dan duw ik d'r hoofd weg. Je bent ook veel groter dan een geit, hoe komen die bij je haar dan?
AfijnIk heb haartype 1 en was 2 of 3 keer in de week. Om de 3 of 4 dagen, afhankelijk van het seizoen en van hoe viezig het aanvoelt. Er is maar 1 shampoo die ik langer dan 3 keer achter elkaar kan gebruiken en dat is die met aloë vera van Urtekram. Daarna gaat er nog een olie in, die is van... Elvive uit m'n hoofd. Die in een geel glazen flesje in elk geval
sharon488 schreef:Een tip als je ook van snel vet haar af wilt: zet je haar na het wassen vast naar achteren of draag een knot /staart. Onbewust zit je toch erg veel aan je haar als het los is (ik tenminste) en dat maakt het ook sneller vet.
sharon488 schreef:Ik waste mijn haar elke dag ongeveer. Maar na een paar uur werd het zo vet dat ik daar helemaal klaar mee was () dus toen ben ik begonnen met om de dag. En dan maar een dag vet haar. Nu was ik mijn haar om de 2 volle dagen ongeveer. En ik begin eindelijk wat verschil te merken nu, het is veel minder snel vet.
Een tip als je ook van snel vet haar af wilt: zet je haar na het wassen vast naar achteren of draag een knot /staart. Onbewust zit je toch erg veel aan je haar als het los is (ik tenminste) en dat maakt het ook sneller vet.