Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Geen verwijt maar oprechte interesse, ik kan je pijnklachten namelijk ook goed snappen. Ik kon ook wel minimale bewegingen en klein beetje druk maar bij mij zat er toch ook echt een breuk in. Oh of heeft de huisarts foto's genomen en begrijp ik het even verkeerd, dat las ik nergens terug namelijk
. Wachttijd van 1,5 week valt nog meer voor een MRI, kan soms echt bizar lang duren. Tot die tijd is het heel zuur en zul je op krukken moeten lopen, en wie weet is het in die 10 dagen al dusdanig tot rust gekomen dat er wat meer uitsluitsel kan worden gegeven. Het mooie aan de knie is namelijk dat je hem nauwkeurig kan uittesten met klinische testen, maar de 17e weet je het zeker. SusanH schreef:Ik loop nog even braaf verder met krukken ja. Zonder is echt niet fijn.
SusanH schreef:Nee geen tape. Dat wilde de fysio niet doen omdat niet bekend is wat het letsel is. Heb wel een brace gekocht maar die vind ik niet lekker zitten. Zelf tapen durf ik niet aan dat is toch vrij lastig met een knie. Enkelbanden gescheurd heb ik vroeger ooit gehad. Dat durfde ik wel met sporttape in te tapen maar dat was omdat ik dat de fysio had zien doen en dus wist hoe ik de tape moest doen.