Concertkaartje gekocht, wel of niet gaan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maanlicht

Re: Concertkaartje gekocht, wel of niet gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-18 21:50

Ik sta als je naar het podium kijkt helemaal rechtsachterin bij de drankjes, als iemand het leuk vind om te meeten!

Keeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 22:13

Wat leuk dat je toch bent gegaan! Hopelijk geniet je ervan/heb je ervan genoten :D.

Hoe voel je je tot nu toe? Hopelijk trekt het niet te veel energie en blijf je je goed voelen!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-18 22:19

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me een beetje verveel. Ik ken toch eigenlijk vooral alleen de hele bekende nummers :+

Verder met de energie gaat het wel prima, toch even oordoppen gescoord voor het begin van de show. Wel pijnlijke benen, maar niet al te heftig.

Al met al gaat het dus eigenlijk wel goed, alleen wacht ik op een bekender nummer, haha!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 00:07

Pfoe. Dat was tof! <3

Ik heb bijzonder mee staan zingen. Volgens mij stonden we nog redelijk dicht bij elkaar.

Afbeelding

Bijzonder genoten. :))

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-18 00:47

Mooie foto!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 01:47

Afbeelding
Ik heb ook onwijs genoten! Wij stonden ongeveer 10 rijen van het grote podium af, genieten <3

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-18 04:39

Gaaf!

Ik heb eigenlijk spijt dat ik ben gegaan. Heb tot nu toe heel onrustig geslapen, hele tijd gedraaid. En net moest ik overgeven. Ben nu helemaal rillerig. Dit was achteraf toch niet zo'n goed idee denk ik.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 06:46

Wat jammer om te horen TS.. hopelijk voel je je snel beter!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 06:57

Jammer! Maar je hebt het maar wel mooi gedaan, dat is ook wat waard! Hopelijk voel je je snel beter.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 07:05

Je kan het ook omdraaien.
Dat heb ik maar mooi gedaan en die heuvel heb ik weer overwonnen.
Vandaag misschien een terugval maar heb wel mijn grenzen weer ervaren en wat je niet probeert ervaar je ook niet.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 07:11

Ik heb er ook last van ts. Ik lig met hoofdpijn, misselijk, trillen, halve paniekaanval. Je weet dat het kan gebeuren maar 't is iedere keer zo naar. :\ Wat maakt het dat waard? Ik snap je gevoel wel hoor, want het is retelastig. Het liefst zou ik mezelf gewoon op willen sluiten en gewoon niets meer doen. Maar das kennelijk juist niet de bedoeling. Zucht.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 08:01

Dat is de spanning die eruit komt en dat is ook heel logisch! Hopelijk kunnen jullie het toch als een overwinning zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 09:18

Maanlicht schreef:
Gaaf!

Ik heb eigenlijk spijt dat ik ben gegaan. Heb tot nu toe heel onrustig geslapen, hele tijd gedraaid. En net moest ik overgeven. Ben nu helemaal rillerig. Dit was achteraf toch niet zo'n goed idee denk ik.

Ik weet wel zeker dat dit gewoon ontlading is van de spanning die je hebt opgebouwd, al viel het concert misschien tegen wees ook trots op jezelf dat je over die drempel bent gestapt en het toch hebt gedaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 09:47

TS, wat knap dat je gister bent gegaan! Wees trots op jezelf dat je dit toch maar mooi gedaan hebt ;)
Vandaag is het waarschijnlijk gewoon ontlading. Verwen jezelf maar lekker ;)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 10:09

Maanlicht schreef:

Dat kan. Dat soort dingen moet je ontdekken van jezelf. Je weet nu dat je je enerzijds over je twijfel heen kunt zetten en kunt gaan. Je weet nu ook dat daar dus wel een bepaalde reactie op volgt voor nu, omdat het een flinke aanslag is.

Voorlopig even rustig aan, en een duidelijk signaal dat dit soort evenementen dus echt wel impact hebben. Dat is goed om te weten, want dan kun je een volgende keer je keuze nog beter maken. (Wel gaan en last hebben? Niet gaan en iets missen? Wat weegt het zwaarst?)

Je mag gewoon spijt hebben trouwens. Je hoeft jezelf niets te verwijten: je hebt je best gedaan de beste keuze te maken. Maar ik ga opnieuw niet mee met de rest die doet alsof het toch goed is dat je bent gegaan. Als het niet goed voelt nu was het wellicht niet goed. Dat draai je niet meer terug maar is wel nuttige info voor een volgende keer.

(En aan de andere mensen in het topic: als je dan blijft focussen op 'toch maar mooi gedaan' dan is dat wel een beetje het mechanisme dat meespeelt bij burnout: doorgaan terwijl je lichaam aangeeft dat het misschien niet zo'n goed idee is.)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-18 11:17

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes!

Ik ben het helemaal met je eens Shadow, mijn eigen conclusie is ook dat dit soort evenementen gewoon niet mijn ding zijn. Misschien ook nooit geweest trouwens. Ik vind muziek leuk, en ik heb gister ook echt wel van 2 nummers genoten, maar alle rompslomp er omheen... de drukte, files, parkeren, stuk lopen, herrie. Volgende keer ga ik niet mee. En dat is ook oké.

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 11:22

Fijn dat je gegaan bent! Het was gaaf he! Wauw <3 Afbeelding
Edit: Jammer dat je het toch niets vond, maar hoop wel dat je hebt kunnen genieten van de muziek. Knuffel.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 13:58

Ik ben het ook weer roerend eens met shadow. Nuttige info inderdaad, maar niet zeggen dat het knap is dat je toch gegaan bent. Want idd, juist daar moet je vanaf bij een burn out: dingen doen voor een ander of omdat het hoort ...

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 14:22

Leuk dat je bent gegaan!
Ik stond helemaal vooraan
Echt genoten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 14:25

Daar hebben jullie zeker een goed punt Shadow en poes ;)

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 17:49

Ah, Jammer Maanlicht dat het toch niet helemaal bevallen is zoals je gehoopt had.
Goede leer voor de toekomst, koop je ook niet zo snel meer een kaartje voor iets waar je liever niet naar toe gaat omdat het te veel voor je is.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 19:32

Shadow0 schreef:
(En aan de andere mensen in het topic: als je dan blijft focussen op 'toch maar mooi gedaan' dan is dat wel een beetje het mechanisme dat meespeelt bij burnout: doorgaan terwijl je lichaam aangeeft dat het misschien niet zo'n goed idee is.)

Wat is er mis aan?
Ze heeft het gedaan is niet bevallen dus dan komt ze er vanzelf op deze manier achter waar haar grenzen liggen en daar kan je alleen maar achter komen door iets te doen.

Ik heb zelf ook een hele zware burn-out gehad.
4 maanden compleet out thuis en daarna in 10 maanden alles weer opgebouwd maar wel een dag minder gaan werken.

Ik deed in die periode ook wel eens dingen waar ik tegenop zag of echt geen moed voor had.
Dan deed ik het toch en dan had ik er of spijt van of het had goed uitgepakt.
Dat is iets dat je zelf moet ervaren.

Door niets meer te doen kom je ook niet vooruit.
Met grote passen en teveel willen ook niet maar als je stap voor stap je grenzen, doen en kunnen opzoek dan leer je hiervan en kan je dat meenemen in de toekomst.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 19:37

Goed dat je bent gegaan! En tis ook goed dat je voor jezelf de conclusie hebt geymtrokken dat dit niet je ding is. Weet je dat ook voor een eventuele volgende keer :)

Ik denk dat het alleen maar goed is dat je bent gegaan. Je weet nu dat dit niet bij je past en dat is ook een mooi leerproces. Daarnaast ben ik het eens met Mando. Door niks te doen, maak je de drempel ook groter om juist iets te doen.

Ik ben iig trots op je dat je toch bent gegaan