Een week met videomonitoring is wel lang...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pandora2 schreef:Das positief dat ze zo aanpakken in Leuven !
Een week met videomonitoring is wel lang...Maar wat moet, moet natuurlijk !
Cayenne schreef:Dit onderzoek heb ik ook twee keer gehad. De lijm kun je met wat warm water of alcohol er zo weer vanaf krijgen! Dat valt echt gigantisch mee.
Cayenne schreef:Alcohol is wel minder leuk als ze je huid eerst wat hebben opgewreven om de plakkers erop te krijgen
Cowgirl schreef:Jeetje wat een ellende allemaal. Ik hoop dat ze iets vinden en er dan ook iets mee kunnen.
Tip: Koop een vouwfietsje zolang je nog even van het OV afhankelijk bent. Dat ding kan zo mee in de bus/trein en ben je net even wat meer mee gered.
8nnemiek schreef:Jee wat heftig..
Ik zou eens naar een andere arts of ziekenhuis gaan. Lijkt me niet echt normaal dat er zo luchtig over gedaan wordt. Normaal mogen mensen na epileptische aanvallen en bij ander gevaar voor verkeersveiligheid überhaupt niet meer rijden en is een herkeuring bij het cbr vereist.. Ik vind het erg onverantwoord dat ze jou gewoon weer achter het stuur laten kruipen.
A3a1 schreef:8nnemiek schreef:Jee wat heftig..
Ik zou eens naar een andere arts of ziekenhuis gaan. Lijkt me niet echt normaal dat er zo luchtig over gedaan wordt. Normaal mogen mensen na epileptische aanvallen en bij ander gevaar voor verkeersveiligheid überhaupt niet meer rijden en is een herkeuring bij het cbr vereist.. Ik vind het erg onverantwoord dat ze jou gewoon weer achter het stuur laten kruipen.
En een jaar aanvalsvrij zijn voordat je weer mag autorijden.
Sterkte zeg, hopelijk vinden ze snel wat het is, veel sterkte!!!
Ladyson schreef:Pfff wat een rot diagnose, maar wat fijn dat je ein-de-lijk duidelijkheid hebt! Verwachten ze je aanvalvrij te kunnen krijgen..?
Edit: ah en wat ziet je hoofd er toegetakeld uit!
A3a1 schreef:Wat een rotnieuws, hopelijk kunnen ze je snel instellen![]()
Ik zou een dagboekje bij gaan houden van aanvallen en abcenses.
Ook er in schrijven, hoe lang, of je wel bewustzijn had en als het kan het verloop beschrijven.
Of vragen of mensen om je heen dat doen.