Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saul schreef:Ok... correctie. Daar kunnen we beide niets meer aan doen. Tenzij je de tijd terug kan draaien.
Lees mijn spoiler..
Niet iedereen is van nature zo positief ingesteld als dat jij bent. Daar kun je iemand op afrekenen maar vind ik een beetje flauw.
Sizzle schreef:Ik ben een ‚oudere‘ moeder en dat was bewust. Eerder zou het echt niet goed uitgepakt hebben.
Eigenlijk ben ik me nooit bewust behalve in het zwembad. Dan leg je het wel een beetje af tegen de superstrakke lichamen van de begin 20 moeders
lieveli schreef:Tepelsteel is de beste typo ever.
peach2001 schreef:Ik was 34. Ik had me er jarenlang bij neergelegd dat ik onvruchtbaar was (volgens het ziekenhuis) maar toen ik 30 werd ging dat klokje toch wel heel hard tikken. Zonder het te proberen en zonder relatie raakte ik ineens heel plotseling zwanger. Er zijn momenten zat geweest dat ik dacht en nog steeds denk, ik wou dat het eerder gebeurt was. Maar heel eerlijk; dit was het juiste moment. Ik was er nog te onvolwassen en niet klaar voor geweest als het eerder gebeurt was.
CharleyT schreef:peach2001 schreef:Ik was 34. Ik had me er jarenlang bij neergelegd dat ik onvruchtbaar was (volgens het ziekenhuis) maar toen ik 30 werd ging dat klokje toch wel heel hard tikken. Zonder het te proberen en zonder relatie raakte ik ineens heel plotseling zwanger. Er zijn momenten zat geweest dat ik dacht en nog steeds denk, ik wou dat het eerder gebeurt was. Maar heel eerlijk; dit was het juiste moment. Ik was er nog te onvolwassen en niet klaar voor geweest als het eerder gebeurt was.
"Zonder proberen toch zwanger", alsof je Maria nadoet die jezus kreeg zonder gemeenschap met haar verloofde(zegt het verhaal).
Beetje flauw, ik weet het, snap best wat je ermee bedoelt.
Suzanne F. schreef:Tja jouw gevoel kan ik niet voor je wegnemen maar 30 is niet oud! Niet voor kinderen en sowieso niet! Je bent nog niet eens op de helft. Als het goed is dan he?
Mijn ervaring is dat je je vaak oud voelt en als je dan 15 jaar later terugkijkt dan denk je: oh wat was ik nog jong toen.
Bloodymary schreef:Ik vind eerder mensen onder 30 te jong voor kinderen. Het is wel goed om even geleefd te hebben en wat wijsheid en levenservaring opgedaan te hebben. Ook is er dan vaak meer duidelijkheid of een relatie stabiel genoegd. is.