Mannen vs vrouwen haarverzorging

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 21:55

Ik was m’n haar twee keer op een dag en als ik geen shampoo kan vinden gaat er gewoon douchegel in :7

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 22:40

Ik heb maar een aantal shampoos die ik durf gebruiken, omdat ik een vrij gevoelige huid heb en makkelijk een allergische reactie krijg van bepaalde producten. Als ik niet aan mijn gebruikelijke shampoo kan komen was ik m'n haar gewoon met een douchezeep voor de gevoelige huid. Ik merk wel dat het net iets droger wordt en makkelijker klit als ik dat vaak doe maar verder is dat net hetzelfde

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 23:08

mmm dan te bedenken dat ik mijn shampoo enz uit aruba haal :+

dit trouwens alleen maar omdat ik op deze shampoo eindelijk niet na 3maanden reageren met mijn huid

Joanne1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 23:21

Ik ben hier eigenlijk heel simpel mee :') gebruik gewoon kruidvat shampoo en soms cremespoeling die bij de shampoo hoort.
Ik heb best lang haar en krijg vaak te horen dat het mooi is en ben er zelf tevreden over. Ik vind mezelf dan ook niet beïnvloedbaar voor dure shampoos en andere wondermiddeltjes.
Heb wel eens last van gespleten haarpunten maar dat vind ik geen wereldramp en vind het niet de moeite om hier iets voor te gaan proberen.