Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HelmerG schreef:Wel erg flauw weer hoe een paar mensen meteen een negatieve sfeer in het topic moeten gooien. Ook al geloof je niet in de werking van mineralen en stenen, kun je toch op z'n minst met een beetje begrip reageren naar mensen die er wel in geloven?
BigBen schreef:Iedereen mag natuurlijk geloven wat hij/zij graag wil, maar ik zie echt niet in waarom je daar enig 'begrip' voor zou moeten tonen.
BigBen schreef:HelmerG schreef:Wel erg flauw weer hoe een paar mensen meteen een negatieve sfeer in het topic moeten gooien. Ook al geloof je niet in de werking van mineralen en stenen, kun je toch op z'n minst met een beetje begrip reageren naar mensen die er wel in geloven?
Waarom ?
Dat begrijp ik eerlijk gezegd niet.
Mineralen hebben geen enkele geneeskrachtige of therapeutische waarde.
Dat is puur bijgeloof.
Iedereen mag natuurlijk geloven wat hij/zij graag wil, maar ik zie echt niet in waarom je daar enig 'begrip' voor zou moeten tonen.
laughterline schreef:Ik lees eigenlijk helemaal geen kinderachtige reacties? Of zijn die net verwijderd?
Ik heb gister een hele mooie labradoriet in de vorm van een hart voor m'n oma gekocht. Die kan wel wat bescherming gebruiken op het momentMeteen een briefje erbij gedaan waar het voor werkt, maar dat ze het ook gewoon mooi neer kan leggen in bijv de slaapkamer. Ik hoop dat ze dat doet
Ook ga ik over een paar weken emigreren en wilde haar nog een passend kadootje geven.. Meteen een kleinere variant voor mezelf meegenomen, nooit genoeg labradoriet haha.
Het was op een beurs en er stond ook een ontzettend mooie celestiet, waarvan ik nu baal dat ik hem niet mee heb genomen want ik ben er toch wel heel nieuwsgierig naar. Ik vond 'm net wat te zwaar om mee in de koffer te nemen, maar zie nu dat celestiet een dure is.. het was wel een heel mooi prijsje als ik 't nu vergelijk
HelmerG schreef:En ik zie niet in waarom je daar op in moet gaan en op moet reageren omdat het 'maar' bijgeloof is? Reageer dan niet in het topic.
BigBen schreef:HelmerG schreef:En ik zie niet in waarom je daar op in moet gaan en op moet reageren omdat het 'maar' bijgeloof is? Reageer dan niet in het topic.
Waarom zou ik niet mogen reageren?
Laatste keer dat ik gecheckt heb was Bokt een open discussieforum.
Wat betekent dat je af en toe meningen te horen krijgt waar jij het niet mee eens bent.
BigBen schreef:Suzanne F. schreef:Homeopathie is ook niet bewezen maar toch worden er echt goede resultaten mee geboekt.
Dat heb ik zelf ook ervaren al geloofde ik er niet in.
Er wordt nul komma nul resultaat geboekt met homeopathie, buiten het placebo-effect.
Mss ben jij daar gevoelig voor.
HelmerG schreef:Iemand die me een beetje wegwijs kan maken in het combineren van edelstenen? Volgens spiritual garden kunnen bepaalde stenen weer beter niet bij elkaar gelegd worden enz? En ook kun je beter niet meer als 3 edelstenen tegelijk dragen? Ik moet eerlijk bekennen dat ik door de bomen het bos niet meer zie wat dat betreft. Ook het ontladen en opladen zou ik nog wel wat meer over willen weten - ik vind de uitleg op de site van SG erg beknopt. Als iemand meer uitleg wil geven of een bronvermelding heeft waar ik meer info kan vinden, hoor ik dat graag