Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tengeltje11 schreef:Het is toch wat hè......
Hier nu 3de kindje,een 4de is welkom,maar daarachter wil ik ook 100% zekerheid dat er geen 5de meer komt....maar alleen 'hoe dan?' natuurlijk...
Spiralen geven geen zekerheid,pil wil ik niet meer....
Mijn idee was ook koperspiraal omdat ik liever geen hormonen meer wil,maar hier al 2 'koper-verrassingen',dat geeft mij dan enorm veel onzekerheid naar betrouwbaarheid....
@cinniz,waar ga jij nu voor?
tengeltje11 schreef:@cinniz,idd,ik ken een vrouw die door medische reden haar baarmoeder heeft laten weghalen en zij zegt dat ze jaren lang last kreeg van overhoop liggende hormoonhuishouding en haar daardoor enorm lang slecht in haar vel gevoeld heeft.
kan ik me nu echt wel voorstellen ook,dus ook ik sta daar niet direct om te springen,maar idd.....was is ideaal en de beste oplossing....ook ik weet het niet.
@superpony,volgens mij plaatsen ha-en in belgie geen spiralen,enkel een gyn.
nu,hier kan iedereen ook eender wanneer een afspraak bij de gyn maken,dus het zit wel wat anders in elkaar.
superpony schreef:Ik vind dat wel heel makkelijk. Ik wil 100% zeker niet zwanger worden, heb al een kind, ik mag niet meer ( buikoperaties ) en wil het ook niet.
Ik zeg alleen dat de man laten helpen, niet altijd 100% veilig is en je zelf goed moet blijven nadenken. Net als bij soa's etc, je bent er zelf bij als je sex hebt.