Zelfbruiner tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vanillia

Re: Zelfbruiner tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-18 10:16

Help me out := Hoe doen jullie het met zelfbruiner en je benen scheren? Ik lees overal wat anders; meest gegeven advies is na het gebruik van de zelfbruiner niet te scheren, maar ik heb weinig zin in stoppels op m'n bruine benen haha. Hoe doen jullie dat?

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 10:30

Vanillia schreef:
Help me out := Hoe doen jullie het met zelfbruiner en je benen scheren? Ik lees overal wat anders; meest gegeven advies is na het gebruik van de zelfbruiner niet te scheren, maar ik heb weinig zin in stoppels op m'n bruine benen haha. Hoe doen jullie dat?

Met scheren haal je ook een dun laagje opperhuid weg. Zou zonde zijn om meteen je bruin eraf te schrapen zegmaar :') Van te voren scheren en dan bruinen. Of genoegen nemen dat je bruin iets sneller eraf gaat bij scheren

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 20:50

Nou ik heb zojuist het st moritz schuim medium opgesmeerd met de speciale washand. Maar het is er nog vlekkerig opgekomen. Het zit er nu een uurtje. Ik ben van mijzelf vrij wit maar ik vind de kleur die ontstaan is niet echt mooi en ook wast vlekkerig ondanks dat ding om het mee op te brengen. Heb andere jaren van Australian gold gehad en was daar meer tevreden over.

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 09:51

Ik heb de Kruidvat mousse en enorm tevreden over

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 10:22

Ik heb een tijdje die van de Kruidvat gebruikt. Het belangrijkste was goed scrubben van tevoren :j

En dit hoort eigenlijk niet in het topic, maar ik doe het toch: later ben ik gaan zitten dat witte benen (en ja, ook echt doorzichtige) helemaal niet erg zijn en ook juist erg mooi en chique kunnen zijn. Dus ik gebruik het nooit meer en eigenlijk vind ik het veel mooier. Ook vriendinnen die dat niet doen en toch super wit zijn vind ik mooier zonder tan dan met. Volgens mij komt het wel weer een beetje terug!

Maar in dat kader: :')

Afbeelding

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 10:23

madeliefw schreef:
Nou ik heb zojuist het st moritz schuim medium opgesmeerd met de speciale washand. Maar het is er nog vlekkerig opgekomen. Het zit er nu een uurtje. Ik ben van mijzelf vrij wit maar ik vind de kleur die ontstaan is niet echt mooi en ook wast vlekkerig ondanks dat ding om het mee op te brengen. Heb andere jaren van Australian gold gehad en was daar meer tevreden over.

Ik vind hem ook vlekkerig uitzien met aanbrengen maar als ik het dan na een aantal uur afspoel is de kleur die eronder zit mooi egaal :)

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 11:02

Gianti schreef:
Vriendinnen van mij zijn onwijs tevreden over deze: https://captaintan.nl/zelfbruiner/zelfb ... ghtmedium/

Jup die heb ik ook! Alleen dan een tint donkerder :) Samen met van te voren youtube tutorials kijken, heb ik geen vlekken gekregen.
Ik ga overigens als het droog is (10 minuten na aanbrengen ongeveer) gewoon in een badjas dingen doen of in bed liggen. Ik heb nog geen vlekken gehad. Je moet alleen niet heftig gaan zweten oid denk ik.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 20:52

Ik moet zeggen dat de st moritz mousse na het afspoelen inderdaad niet meer vlekkerig is. Vond het zelf geen enorm verschil maar mensen die mij tegenkwamen zeiden wel opeens dat ik al aardig bruine benen had. Dus kennelijk valt het toch op.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-18 13:56

Thanks ;)

Ik heb de St Moritz mousse in medium nu een paar keer gebruikt en ben best tevreden! Ik heb geen last gehad van strepen ofzo. Het aanbrengen gaat echt heel makkelijk met de tanning mitt. Het enige jammere is dat het effect voor mij eigenlijk net te licht is, zelfs als ik 'm 2 dagen achter elkaar opbreng. Nou moet ik zeggen dat mijn benen ook echt spierwit zijn en de rest van mijn lijf behoorlijk bruin, dus het verschil wat ik moet overbruggen is vrij groot.
Wat ik ook een nadeel vind is dat je de avond vantevoren moet scheren, dan slaapt met de zelfbruiner en de volgende ochtend het effect ziet. Tegen de tijd dat het dan weer avond is zijn mijn benen echt niet glad meer en met scheren verlies je toch ook wel een hoop kleur. Waxen of epileren zou denk ik ideaal zijn in combinatie met deze zelfbruiner, maar dat mag ik komend jaar helaas niet ivm IPL behandeling. Ik ga dus toch maar op zoek naar een zelfbruiner met sneller en donkerder resultaat.

Edit; ik breng 'm aan en laat 'm een half uurtje drogen, het viel me echt alles mee hoe snel het opdroogt! Daarna trek ik een pyjamabroek aan en ga gewoon slapen, geen last gehad van vlekken :)