SindyKaya schreef:Fenrir schreef:
Aanstellen is ook een kunst
Mannen kunnen zich heel goed aanstellen.
En dat is nog wel bioloog

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:purny schreef:Er bestaat ook een luisterend oor gedeelte. Daar kun je een berichtje zetten en kan het in een pb gezet worden. Ik zou dit niet zomaar op een openbaar forum zetten, maar bij mijn moeder gaan vragen of een vriendin ofzo... Over een aantal jaar staat er nog steeds dat er wit iets uit je baboesjka is gekomen alleen niet met je volledige naam.
Volgende keer gewoon naar de HA.
Maar besef je dat je met deze reactie het taboe wat erop rust voedt, en je jonge meiden die dit lezen afschrikt van het praten over problemen?Wellicht kunnen ze wel niet bij hun moeder terecht of durven ze niet meteen naar de huisarts, en dan mag je er om één of andere gekke reden met niemand anders over praten omdat dat vies is ofzo? Terwijl het hártstikke natuurlijk is?
Ik vind het belachelijk. (Onnodige) Menstruatieklachten komen véél vaker voor dan je denkt, enkel omdat er geen ruimte is om erover te praten. Dat probleem wordt op deze manier in stand gehouden.
Anoniem schreef:Resistance schreef:
Maar besef je dat je met deze reactie het taboe wat erop rust voedt, en je jonge meiden die dit lezen afschrikt van het praten over problemen?Wellicht kunnen ze wel niet bij hun moeder terecht of durven ze niet meteen naar de huisarts, en dan mag je er om één of andere gekke reden met niemand anders over praten omdat dat vies is ofzo? Terwijl het hártstikke natuurlijk is?
Ik vind het belachelijk. (Onnodige) Menstruatieklachten komen véél vaker voor dan je denkt, enkel omdat er geen ruimte is om erover te praten. Dat probleem wordt op deze manier in stand gehouden.
Sterker nog in de “echte” wereld wordt ook zo gereageerd. En dan zijn het nog wel bekenden. Beter redelijk anoniem hier. Degenen die het niet willen lezen, dat kan. Maar onnodig om hier commentaar op te geven.
Goed van je resistance om dit zo te vertalen naar jongere lezers. Heel misschien gaat er ook hier weer een stukje taboe af.
Ontopic: mijn miskraam was geen heftige bloeding maar gewoon een beetje. Geen pijn verder. Het vruchtje heb ik nooit gevonden ondanks dat ik 8 weken in verwachting was. Echo bevestigde 1 leeg vruchtzakje 1 gevuld vruchtzakje met leven. Gelukkig is er 1 kindje wel gebleven, maar ik wist niet dat het er twee waren. Geen idee wat jouw afscheiding zou zijn. Maar ervan uitgaande dat prikpil werkt zal het geen vruchtje zijn denk ik.
Wat helftje ervan weerhouden dit met je vriend te bespreken ?
oomens schreef:Bon_ita schreef:Het heet niet voor niks 'mensenwelzijn'. Zie niet in wat een haag of schutting met het welzijn van de mens te maken heeft, dus overdrijven is ook een vak.
Ik zou helaas niet weten wat dit kan zijn.
Het subforum zie je er niet bij staan als je de titel op de voorpagina ziet langskomen. Op een paardenforum is een nieuw soort hek toch niet zo'n onwaarschijnlijk onderwerp? Wat er voor prut uit de punani komt lijkt mij een heel stuk minder geschikt om zo tijdens de lunch het internet op te slingeren. Dat soort informatie zou ik vooral met medische professionals delen als die er iets mee moeten, of met mensen die dicht genoeg bij je staan om dit soort intieme details mee te delen.
_Reneee schreef:Wat heeft het ermee te maken of iemand bioloog is of niet? Het gaat erom dat dit op het internet blijft staan en je voor altijd dat meisje blijft met stukken uit haar vagíne. Een beetje discretie kan wel lijkt me. De vlieger 'anoniem' gaat namelijk niet bepaald op.
_Reneee schreef:Wat heeft het ermee te maken of iemand bioloog is of niet? Het gaat erom dat dit op het internet blijft staan en je voor altijd dat meisje blijft met stukken uit haar vagíne. Een beetje discretie kan wel lijkt me. De vlieger 'anoniem' gaat namelijk niet bepaald op.
Fenrir schreef:D'r gaat een wereld voor me open_Reneee schreef:Wat heeft het ermee te maken of iemand bioloog is of niet? Het gaat erom dat dit op het internet blijft staan en je voor altijd dat meisje blijft met stukken uit haar vagíne. Een beetje discretie kan wel lijkt me. De vlieger 'anoniem' gaat namelijk niet bepaald op.
Nee, het gaat over de aanstellerige reactie van Oomens die dit kennelijk niet aan kan (stel je toch voor, een vagina die werkt als een vagina en niet alleen voor de vent z’n plezier). Daar valt men over.