Rare afscheiding?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 17:08

SindyKaya schreef:
Fenrir schreef:

Aanstellen is ook een kunst :')

Mannen kunnen zich heel goed aanstellen.

En dat is nog wel bioloog :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 17:10

Met de mirena heb je wel gewoon een eisprong en het eitje kan wel bevrucht worden, maar zich alleen niet innestelen in de baarmoeder.
Dus het zou best zo kunnen wezen, maar net zo goed taai slijm.

Bij mij was de mirena ook een soort van vergroeid en zat vast, maar het verwijderen vond ik echt niets voorstellen (2e keer overigens ook niet)

Bhriseis

Re: Rare afscheiding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 17:41

Ik vraag me af hoe menig man zou reageren mocht je dergelijke aansteller reacties plaatsen over de prut die toch heel regelmatig uit hun piemel komt. >;)

TS, ik heb verder geen advies ofzo voor jou, behalve dat er absoluut niets is om je over te schamen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 17:56

Resistance schreef:
purny schreef:
Er bestaat ook een luisterend oor gedeelte. Daar kun je een berichtje zetten en kan het in een pb gezet worden. Ik zou dit niet zomaar op een openbaar forum zetten, maar bij mijn moeder gaan vragen of een vriendin ofzo... Over een aantal jaar staat er nog steeds dat er wit iets uit je baboesjka is gekomen alleen niet met je volledige naam.
Volgende keer gewoon naar de HA.

Maar besef je dat je met deze reactie het taboe wat erop rust voedt, en je jonge meiden die dit lezen afschrikt van het praten over problemen? :) Wellicht kunnen ze wel niet bij hun moeder terecht of durven ze niet meteen naar de huisarts, en dan mag je er om één of andere gekke reden met niemand anders over praten omdat dat vies is ofzo? Terwijl het hártstikke natuurlijk is?

Ik vind het belachelijk. (Onnodige) Menstruatieklachten komen véél vaker voor dan je denkt, enkel omdat er geen ruimte is om erover te praten. Dat probleem wordt op deze manier in stand gehouden.

Sterker nog in de “echte” wereld wordt ook zo gereageerd. En dan zijn het nog wel bekenden. Beter redelijk anoniem hier. Degenen die het niet willen lezen, dat kan. Maar onnodig om hier commentaar op te geven.
Goed van je resistance om dit zo te vertalen naar jongere lezers. Heel misschien gaat er ook hier weer een stukje taboe af.

Ontopic: mijn miskraam was geen heftige bloeding maar gewoon een beetje. Geen pijn verder. Het vruchtje heb ik nooit gevonden ondanks dat ik 8 weken in verwachting was. Echo bevestigde 1 leeg vruchtzakje 1 gevuld vruchtzakje met leven. Gelukkig is er 1 kindje wel gebleven, maar ik wist niet dat het er twee waren. Geen idee wat jouw afscheiding zou zijn. Maar ervan uitgaande dat prikpil werkt zal het geen vruchtje zijn denk ik.
Wat helftje ervan weerhouden dit met je vriend te bespreken ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 18:23

Anoniem schreef:
Resistance schreef:

Maar besef je dat je met deze reactie het taboe wat erop rust voedt, en je jonge meiden die dit lezen afschrikt van het praten over problemen? :) Wellicht kunnen ze wel niet bij hun moeder terecht of durven ze niet meteen naar de huisarts, en dan mag je er om één of andere gekke reden met niemand anders over praten omdat dat vies is ofzo? Terwijl het hártstikke natuurlijk is?

Ik vind het belachelijk. (Onnodige) Menstruatieklachten komen véél vaker voor dan je denkt, enkel omdat er geen ruimte is om erover te praten. Dat probleem wordt op deze manier in stand gehouden.

Sterker nog in de “echte” wereld wordt ook zo gereageerd. En dan zijn het nog wel bekenden. Beter redelijk anoniem hier. Degenen die het niet willen lezen, dat kan. Maar onnodig om hier commentaar op te geven.
Goed van je resistance om dit zo te vertalen naar jongere lezers. Heel misschien gaat er ook hier weer een stukje taboe af.

Ontopic: mijn miskraam was geen heftige bloeding maar gewoon een beetje. Geen pijn verder. Het vruchtje heb ik nooit gevonden ondanks dat ik 8 weken in verwachting was. Echo bevestigde 1 leeg vruchtzakje 1 gevuld vruchtzakje met leven. Gelukkig is er 1 kindje wel gebleven, maar ik wist niet dat het er twee waren. Geen idee wat jouw afscheiding zou zijn. Maar ervan uitgaande dat prikpil werkt zal het geen vruchtje zijn denk ik.
Wat helftje ervan weerhouden dit met je vriend te bespreken ?

Inderdaad, in de echte wereld is het net zo erg. Ik ben momenteel ook bezig met een add die in Juli in het NRC wordt geplaatst over ditzelfde onderwerp. Kijken of we de mensen eindelijk eens wakker kunnen schudden...

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 18:28

@ Resistance
gelijk heb je, en hier in België zijn ze vaak nog preutser. Ik heb ook geen medelijden met gegeneerde luisteraars en als ze wat zeggen, krijgen ze te horen "Ik hoop oprecht dat jij nooit wat voorhebt waarover je niet durft te praten en als dat wel zo is, ben ik de onbeschaamde boerin waartoe je je mag richten."

Ts je hebt veel tips gehad en kan weinig bijdragen, maar ook van mij een hart onder de riem. Hopelijk merken jij en eventuele onzekere lezers dat de bah-roepers sterk in de minderheid zijn ;)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 18:35

oomens schreef:
Bon_ita schreef:
Het heet niet voor niks 'mensenwelzijn'. Zie niet in wat een haag of schutting met het welzijn van de mens te maken heeft, dus overdrijven is ook een vak.

Ik zou helaas niet weten wat dit kan zijn.

Het subforum zie je er niet bij staan als je de titel op de voorpagina ziet langskomen. Op een paardenforum is een nieuw soort hek toch niet zo'n onwaarschijnlijk onderwerp? Wat er voor prut uit de punani komt lijkt mij een heel stuk minder geschikt om zo tijdens de lunch het internet op te slingeren. Dat soort informatie zou ik vooral met medische professionals delen als die er iets mee moeten, of met mensen die dicht genoeg bij je staan om dit soort intieme details mee te delen.

Jij bent bioloog? En dan zo,n reactie? :=
Beetje volwassen worden mag wel. Je hoeft ts niet uit te leggen hoe zij haar informatie deelt en met wie lijkt mij.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 18:43

Wat heeft het ermee te maken of iemand bioloog is of niet? Het gaat erom dat dit op het internet blijft staan en je voor altijd dat meisje blijft met stukken uit haar vagíne. Een beetje discretie kan wel lijkt me. De vlieger 'anoniem' gaat namelijk niet bepaald op.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 18:46

_Reneee schreef:
Wat heeft het ermee te maken of iemand bioloog is of niet? Het gaat erom dat dit op het internet blijft staan en je voor altijd dat meisje blijft met stukken uit haar vagíne. Een beetje discretie kan wel lijkt me. De vlieger 'anoniem' gaat namelijk niet bepaald op.

Joh, als TS dit topic weg wil hebben is het weg. Hoeft ze enkel nog Google aan te schrijven om t topic uit hun index te halen en het wordt heel heel lastig om dit topic terug te vinden.

En he, iedere vrouw heeft wel eens stukken uit haar vagina. Dat is hoe vagina's werken om zichzelf schoon te houden :7.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 18:47

Misschien even 16+/18+ in je titel zetten, aangezien zoveel mensen erover vallen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 18:49

Wat een gezever jongens. Vallen over zo'n stukje tekst. Misschien beter internet helemaal afsluiten dan als je er niet tegen kan, gezien er wel veel ranzigere dingen voorbij komen op social media.

Trek het je niet aan ts.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 18:53

Wat zijn we toch ontzettend ontwikkeld in dit land. :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 18:54

_Reneee schreef:

Nee, het gaat over de aanstellerige reactie van Oomens die dit kennelijk niet aan kan (stel je toch voor, een vagina die werkt als een vagina en niet alleen voor de vent z’n plezier). Daar valt men over.

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 18:55

Ongelooflijk sommige reacties _O-

En 16+ / 18+ neerzetten, ja dan gaat al helemaal niemand kijken natuurlijk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 18:57

_Dracarys schreef:

Jamaar, meisjes onder de 16 hebben toch ook nog geen vagina? :*

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 18:58

Resistance schreef:
_Dracarys schreef:

Jamaar, meisjes onder de 16 hebben toch ook nog geen vagina? :*

Dat is waar ook!!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 18:59

Wij snappen het gewoon niet dames, vagina's zijn er alleen om iets IN te stoppen en dat mag uiteraard wel met alle details gedeeld worden :j

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 19:04

Wat mij ook opvalt is dat de mensen die het topic 'vies' of onpasselijk oid vinden, niet het woord 'vagina' durven neer te zetten :+

Verder, TS, het is al 2 jaar geleden en als je verder nergens last van hebt, zou het niet persé nodig zijn naar de dokter te gaan. Als je t niet vertrouwt moet je t vooral doen natuurlijk :j

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 19:12

Fenrir schreef:
_Reneee schreef:

Nee, het gaat over de aanstellerige reactie van Oomens die dit kennelijk niet aan kan (stel je toch voor, een vagina die werkt als een vagina en niet alleen voor de vent z’n plezier). Daar valt men over.
D'r gaat een wereld voor me open :')

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 19:22

Natuurlijk is dan die 16+/18+ als waarschuwing dat het over een menselijk onderwerp gaat en niet over een schutting.... Dan weet je in ieder geval waar je op klikt...Tjongejonge, moeilijk te begrijpen.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 19:23

SweetVanille schreef:
Natuurlijk is dan die 16+/18+ als waarschuwing dat het over een menselijk onderwerp gaat en niet over een schutting.... Dan weet je in ieder geval waar je op klikt...Tjongejonge, moeilijk te begrijpen.

Dat is al bekend aangezien het op mens en welzijn staat ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 19:23

SweetVanille schreef:

Euh, het staat in Mensenwelzijn. Dat moet een belletje doen rinkelen :o? .

hoikimmmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-18 19:24

Ik had zelfs van te voren gekeken of er meer topics in deze soort categorie vallen. Vagina / baarmoeder en die waren er dus dacht dan valt het vast mee. Maar schijnbaar valt het toch heel zwaar voor bepaalde mensen.
Ik ben niet heel preuts en een lichaam is een lichaam. Als ik er heel ordinair over zou schrijven zou ik hey niet hier doen. En ik denk dat 18+ alleen maar uitlokt.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 19:25

Het heeft helemaal niets te maken met of er wat in gaat of uit komt. Sommige onderwerpen zijn nu eenmaal taboe. Je private parts zijn je private parts, anders zouden ze ze wel public parts hebben genoemd.
Wat daar in of uitgaat, is niet iets wat je openbaar hoeft te maken. Dat heeft niets met de richting van de verplaatsing te maken (banketstaaf erin of prut eruit hoeft allebei niet gedeeld) maar alles met fatsoen.

En voor degene die zei "als mijn vent zo moeilijk zou doen...": precies, jouw eigen vent. Daarmee kun je dat soort dingen delen, of met goede vriendinnen, of gewoon de dokter als je het niet vertrouwt. Niet met alle dames en heren met een internetverbinding.

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 19:26

Als je als jongen op dit forum beland spring je wel heel erg in het diepe, lijkt me :') Ik krijg bijna medelijden met de enkele kerels hier. Soms. Bijna.

TS, ik heb laatst iets gelezen over een decidual cast ofzo, dat is inderdaad een stuk verhard slijmvlies. Soms kan dat er uit komen als een volledig afgietsel van je baarmoeder. Google voorzichtig :P