Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rockwitch schreef:Wauw wat een hoop mede (ex) verslaafden haha. Ik heb er vooral overdag last van. Nu thuis valt het eigenlijk wel mee.
leestmee schreef:rockwitch schreef:Wauw wat een hoop mede (ex) verslaafden haha. Ik heb er vooral overdag last van. Nu thuis valt het eigenlijk wel mee.
Ik ben echt blij dat ik van die troep af ben. Het doet niet alleen lichamelijk wat met je
Maar wat dacht je van ooooo ik heb nog maar 2 blikjes ik moet gaan halen want de wereld vergaat als ik niet meer heb.
liedjuh2 schreef:Ik dronk tot een half jaar geleden ook rustig anderhalve liter cola per dag. Samen met een berg koffie. Ik ben toen overgegaan op de Spa touch of.... nog geen fles per dag. Verder veel water, koffie en thee. ik drink nu nog ongeveer 1 fles cola per week. Ik kan er prima vanaf blijven. Heb in het begin wel heel chagerijnig geweest en gehunkerd naar cola. Maar nu ben ik daar volledig vanaf.
Succes je kan het!
Tanya schreef:liedjuh2 schreef:Ik dronk tot een half jaar geleden ook rustig anderhalve liter cola per dag. Samen met een berg koffie. Ik ben toen overgegaan op de Spa touch of.... nog geen fles per dag. Verder veel water, koffie en thee. ik drink nu nog ongeveer 1 fles cola per week. Ik kan er prima vanaf blijven. Heb in het begin wel heel chagerijnig geweest en gehunkerd naar cola. Maar nu ben ik daar volledig vanaf.
Succes je kan het!
1 fles per week is nog steeds best wat toch?
rockwitch schreef:Het is voor mij meer dat ik niet helemaal alleen over ga op water. Want dat zou het voor mij alleen maar moeilijker maken. Eerst ff van die cola af en dan zien we wel wat de volgende stap wordt.