AstridJ schreef:Bizar hoeveel er hier zich met 30 ouder voelen dan de 45 plussers. Één troost dertigers, tegen die tijd dat jullie 45 zijn voelen jullie je weer 25.![]()
Ik word volgend jaar 50
Broekie.......
Maarre, voor degenen die zo'n probleem hebben met 30 worden: Het is wetenschappelijk bewezen dat jarig zijn gezond is. Mensen die veel jarig zijn, worden oud

En voor de oudere bokkers onder ons:
https://www.slideshare.net/SteveVanHerr ... 78-3121315

(flauwe grap, André Hazes) zonder rekening te houden met wat maatschappelijk verantwoord zou zijn voor mijn leeftijd.
. Waar blijven de foto's van blije grijze hoofden?
En verder, dat gevoel van jou had ik met 25,35,45,55, en nee gelukkig nog geen 65
. En ook al zie ik zelf deze rimpel, één geluk: als ik mijn leeftijd vertel, is nog altijd de standaard reactie: Dat kan toch niet? Pas een baby gekregen en kreeg zelfs de opmerking of ik er al niet erg jong aan ben begonnen
Wij zijn van plan om lekker vroeg met pensioen te gaan, daar zijn we heel hard voor aan t sparen, en we willen dan de rest van ons leven lekker reizen, de wereld rond zeilen, en doen waar we zin in hebben, en niet pas op ons 70e als we dat al redden. Dus wat dat betreft kunnen de komende 10 jaar me niet snel genoeg gaan