No_No schreef:MissBambi schreef:Pavlok wekker![]()
Geeft trilling, geluid en indien je dan nog niet wakker bent een stroom schokkend
Waar koop je die
Pavlok.com

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pluizebolpum schreef:MieLo schreef:hier ook iemand die gerust door haar wekker heen sliep (deed hem ook onbewust uit in mijn slaap, heb overigens alleen een wekker op mijn telefoon).
Ik heb nu de app: alarm clock extreme en ik zweer erbij!
Zodra mijn alarm afgaat, moet ik eerst 10 rekensommen oplossen voordat hij stopt (zelf in te stellen).
In het begin gaat het niet zo heel soepel, maar je wordt wel steeds beter in hoofdrekenen
Hoe dan?Voor mij is het elke ochtend nog hogere wiskunde om mijn waterkoker te laten werken...
Na de zoveelste opmerking over mijn bijzondere kledingstijl (achterstevoren én binnenstebuiten, dat was nadat ik het weer voor elkaar had gekregen om een blouse verkeerd te knopen) mag ik ook pas na de koffie aankleden.
En ja, ik kan echt een slaapkop zijn. Op sommige dagen heb ik echt heel veel slaap nodig, mijn lijf en hoofd zijn niet helemaal normaal, en dan is een piepende wekker gewoon een irritante achteruit rijdende vrachtwagen in een droom en worden piepers, miepers en kukelaars geregistreerd maar komt het niet door dat die geluiden aangeven dat er een actie verwacht wordt. Overigens niet altijd, soms ben ik gewoon netjes op tijd Wakker. Zie tijdstip post.
Pluizebolpum schreef:Oh, haha, nee, in je slaap dingen uitzetten lukt hier ook prima, op de kat na. Katten hebben duidelijk geen snoozebutton en vinden het niet leuk om op de kop gemept te worden.
Nee, dat optrekken en aftellen. Ik ben al geen held met cijfers als ik wel goed kan nadenken. Ik zie me al rustig staan afvragen wat er fout is aan 5-4=9.