Door de wekker slapen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 12:43

No_No schreef:
MissBambi schreef:
Pavlok wekker :D

Geeft trilling, geluid en indien je dan nog niet wakker bent een stroom schokkend

Waar koop je die ~~}>

Pavlok.com :))

Storm

Re: Door de wekker slapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 13:24

Had ik vroeger ook last van.
Nu heb ik 2 wekkers. Werken geweldig. Ik heb de ene nu 6 jaar en de andere bijna 4. Sinds dat ik ze heb, heb ik me nooit meer verslapen. Alleen het geluidje dat ze geven, kan soms nogal irritant zijn. 'mam, mam, mam, mam, mam, mama, mama, maaammm, maaammmmaaaa!'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 13:28

_O-

Ben 22, kinderen zijn nog geen optie eigenlijk... :')

Het gaat er echt om dat ik m niet hoor. Dus ergens anders neer zetten of meerdere, of juist één, gaat niet helpen denk ik... Het is niet zo dat ik blijf liggen en weer in slaap val, helaas... Dat was makkelijker haha.
Ik moet buitendien binnenkort maar even m'n gehoor laten checken want ik hoor sowieso super slecht laatste maanden :o

Ben vanochtend op tijd wakker geworden door de trilstand!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 13:30

Kinderen lijken me echt de slechtste oplossing ever. Kost tijd, kost geld, kost energie en met een beetje pech ook je relatie en je sociale leven (al zijn er opties om die in aangepaste en geschiktere variant terug te krijgen). Daarnaast kunnen pubers waanzinnig uitslapen dus hebben kinderen ook maar beperkt nut als wekker.

Het zou zo maar eens kunnen liggen aan je slaapritme. Uit een zeer diepe slaap word je gewoon haast niet wakker. Zet je wekker een half uurtje eerder of later en er is waarschijnlijk helemaal geen probleem meer. Moet je alleen wel op je werk net even eerder of later kunnen beginnen.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 13:33

Ik leg mijn telefoon aan de andere kant van de kamer met trilfunctie en op het hoogste volume. Het gebeurd wel es dat ik hem uitdruk en snel terug naar mn bed ren :+

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 13:42

Pas op met telefoons onder je kussen hoor. Zeker als ie aan de oplader zit, niet onder je kussen leggen.
Ook als ie niet aan de lader zit is het niet aan te raden. Je telefoon is vaak bezig met allerlei processen op de achtergrond en daar kan ie loeiend heet van worden, onder je kussen kan ie de warmte niet kwijt.
Pas op ermee, het kan echt gevaarlijk zijn -O-

Zo'n ouderwetse wekker is wel een goed idee! Die dingen maken echt een pokkeherrie :')

Toen ik nog bij m'n ouders woonde deed ik ook veel aan snoozen, maar dan 4x een wekker met een half uur ertussen want ik vond het gevoel zo lekker dat ik nog een half uur verder kon slapen....
Sloeg nergens op :')

Nu ik op mezelf woon sta ik echt super makkelijk op. wekker gaat 1x, ik ben direct wakker. Voor de zekerheid nog een wekker 5 minuten erna maar nooit nodig gehad.
Ik sta met 5 minuten naast m'n bed (nadat ik even m'n nodige berichtjes enzo heb bijgelezen :+ ).

Ook heb ik trouwens na bijna 2 jaar nog geen gordijnen in m'n slaapkamer. Werkt ook best, het natuurlijke licht _O-

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 14:27

Afbeelding
Geloof me koop er zo 1 die hoor je echt wel hoor! Ik sliep ook overal doorheen maar deze komt echt me neus uit

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 14:44

Ik heb er ook last van, bij mij werkt een dovenwekker heel goed.
Geluid ontwaak ik slecht van, maar van dit ding wel en ook nog ontspannen!
Ik heb die in de link hieronder.
Bevalt erg goed, de app werkt ook echt prima, qua accuduur gaat het ook top.
Hij hoeft amper aan de lader.

https://www.hoorzaken.nl/webshop/wekker ... ing-zwart/

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 16:04

Pluizebolpum schreef:
MieLo schreef:
hier ook iemand die gerust door haar wekker heen sliep (deed hem ook onbewust uit in mijn slaap, heb overigens alleen een wekker op mijn telefoon).
Ik heb nu de app: alarm clock extreme en ik zweer erbij!
Zodra mijn alarm afgaat, moet ik eerst 10 rekensommen oplossen voordat hij stopt (zelf in te stellen).
In het begin gaat het niet zo heel soepel, maar je wordt wel steeds beter in hoofdrekenen :')

Hoe dan? :oo Voor mij is het elke ochtend nog hogere wiskunde om mijn waterkoker te laten werken...
Na de zoveelste opmerking over mijn bijzondere kledingstijl (achterstevoren én binnenstebuiten, dat was nadat ik het weer voor elkaar had gekregen om een blouse verkeerd te knopen :') ) mag ik ook pas na de koffie aankleden.

En ja, ik kan echt een slaapkop zijn. Op sommige dagen heb ik echt heel veel slaap nodig, mijn lijf en hoofd zijn niet helemaal normaal, en dan is een piepende wekker gewoon een irritante achteruit rijdende vrachtwagen in een droom en worden piepers, miepers en kukelaars geregistreerd maar komt het niet door dat die geluiden aangeven dat er een actie verwacht wordt. Overigens niet altijd, soms ben ik gewoon netjes op tijd Wakker. Zie tijdstip post :D .

Dat uitzetten of die rekensommen? :') Het zijn wel de makkelijke sommen met plus en min. hoewel je ze voor de diehard slaapkop ook wel op heel moeilijk kan zetten :D

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 18:46

Oh, haha, nee, in je slaap dingen uitzetten lukt hier ook prima, op de kat na. Katten hebben duidelijk geen snoozebutton en vinden het niet leuk om op de kop gemept te worden.

Nee, dat optrekken en aftellen. Ik ben al geen held met cijfers als ik wel goed kan nadenken. Ik zie me al rustig staan afvragen wat er fout is aan 5-4=9. _O-

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 17:33

Pluizebolpum schreef:
Oh, haha, nee, in je slaap dingen uitzetten lukt hier ook prima, op de kat na. Katten hebben duidelijk geen snoozebutton en vinden het niet leuk om op de kop gemept te worden.

Nee, dat optrekken en aftellen. Ik ben al geen held met cijfers als ik wel goed kan nadenken. Ik zie me al rustig staan afvragen wat er fout is aan 5-4=9. _O-

:') :') Hier ook een kat. maar die mag niet meer bij ons in bed slapen.
Heeft mij ooit om half 7 wakker gemaakt omdat hij eten wilde (krijgt hij pas 7 uur ivm diabetes).
Duurde hem blijkbaar te lang, sproeit hij zo ons gordijn onder -O- ik was toen wel direct wakker :')

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 00:51

Ik verplaats je topic van leven zonder paarden naar Mensenwelzijn omdat het daar thuishoort.

Roos04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 10:51

Of een andere (ouderwetse) wekker aanschaffen die heel luid afgaat. Of eerder naar bed gaan? Schijnbaar heb je die extra slaap wel nodig op dit moment.