Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zasread schreef:Ik heb voor ons tweede kindje (bijna 4 weken oud) een draagdoek gekocht. Een geweven doek van Lenny Lamb, maat 6. Een fijne soepele doek en onze zoon vindt het heerlijk om er in te zitten en op dit moment vooral nog te slapen. En het is dan super fijn om je handen vrij te hebben voor van alles. Ook vind ik zelf de doek lekkerder zitten dan de drager. Achteraf had ik dit met ons eerste kindje ook wel graag gewild!
[ [url=m/0NZaHm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Inge_Zorro schreef:zasread schreef:Ik heb voor ons tweede kindje (bijna 4 weken oud) een draagdoek gekocht. Een geweven doek van Lenny Lamb, maat 6. Een fijne soepele doek en onze zoon vindt het heerlijk om er in te zitten en op dit moment vooral nog te slapen. En het is dan super fijn om je handen vrij te hebben voor van alles. Ook vind ik zelf de doek lekkerder zitten dan de drager. Achteraf had ik dit met ons eerste kindje ook wel graag gewild!
[ [url=m/0NZaHm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Práchtige doek!!
M_i_R schreef:hier ook draagdoek fan. per merk verschilt te lengte soms nog wat. Ik heb een nona maat 6 want die vallen wat langer maar andere merken zou ik maat 7 aanraden omdat je dan makkelijk de knoop voor op je buik kan leggen en je dus ook nog enigszins relaxed op een stoel kan zitten zonder dat er een enorme knoedel stof op je rug zit
Juud87 schreef:Mei tai is wel een goed merk maar volgens mij voor grotere kindjes (vanaf maat 68/74?)
Britt schreef:Jij hebt inderdaad een flinke stapel handgeweven doeken, Esplendido, en ze zijn stuk voor stuk prachtig![]()
Ik hoop dat ik ooit zo’n mooie collectie mag hebben als jij!
Als ik weet dat ik ga zitten met de FWCC knoop ik onder de billen af (tub = tied under bum), of op de schouder (tas = tied at shoulder). Daar gebruik ik dan meestal ook een 4’tje voor, anders heb je zo’n lange staarten. Maar de meeste jongere kindjes accepteren het niet zomaar als je gaat zitten, die eisen dat je blijft staan en blijft bewegen