Punz schreef:Ben er steeds zo verbaasd over dat mensen het durven om vanachter de computer medische adviezen te geven ( niet bellen, paracetamolletje). En dan zeker terwijl de goed geschoolde, voor dit werk opgeleide medewerker, het nu kennelijk toch verstandig vind dat ze vanmiddag even langs komt....
Omdat het beoordelen toch kennelijk niet helemaal gaat via de telefoon (laat staan vanachter je laptop...) , of misschien is ze van mening dat er iets is dat geen vliegende haast heeft ( afspraak kan vanmiddag), maar tóch even gezien/behandeld moet worden en bij voorkeur niet moet wachten tot maandag
Kortom:
Ben blij dat je toch even gebeld hebt TS....
En voor dit soort medische zaken is bokt vrees ik niet het meest aangewezen medium om je vragen te stellen....
Ik ben het volledig met je eens. Ik heb mijn zorgen ook al vaker aangegeven bij de mods, maar die willen er niets mee. Hier worden klakkeloos medicatieadviezen gegeven, diagnoses alsof het niets is. Je mag hier geen banketstaaf of poedersuiker zeggen, maar voluit vloeken is prima en iemand aanpassing van voorgeschreven medicatie aanraden is helemaal goed. Raar beleid.
TO, prima dat je naar de HAP kan vandaag. Goed bezig. Beterschap.